Zjišťování efektivity vzdělávání pedagogických pracovníků na základní škole
Efficiency monitoring of further professional development of school pedagogical staff
bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/66633Identifikátory
SIS: 151755
Kolekce
- Kvalifikační práce [18052]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kaplanová, Jitka
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
26. 5. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
Vzdělávání pedagogických pracovníků, DVPP, plán DVPP, rozvoj pedagogických pracovníků, efektivita, vyhodnocování vzdělávacích aktivitKlíčová slova (anglicky)
Development of pedagogical staff, further professional development of pedagogical staff (FPDPS), FPDPS plan, teachers' development, efficiency, evaluating of educational activitiesZjišťování efektivity vzdělávání pedagogických pracovníků na základní škole představuje jednu z klíčových částí dalšího vzdělávání (DVPP). Práce se na problematiku zaměřuje z pohledu školského managementu (tj. vedení lidí) a analyzuje postavení zjišťování efektivity v systému vzdělávání pedagogických pracovníků na základních školách. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první části je vymezeno vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků, možnosti zjišťování jeho efektivity a plán dalšího vzdělávání. Ve druhé části je prostřednictvím dotazníkového šetření popsáno, kdo a kdy hodnotí efektivitu vzdělávání a jaké metody se k hodnocení používají. Vše je podrobně shrnuto v závěrech plynoucích z tohoto šetření.
Monitoring of efficiency of pedagogical staff development at primary schools means one of the key part in further professional development. This thesis is looking at this field from the point of view of school management and analyses the position of efficiency in the system of further professional development of pedagogical staff at primary schools. The thesis is divided into two main parts. The first part defines the education and further professional development of pedagogical staff, the possibilities of monitoring its efficiency and the plan of teachers' professional development. The second part describes who and when assesses the efficiency of further education using a questionnaire and also the methods used in the process. All this is summarized in details in the findings of this study.