Marketingová komunikace klubu Bohemians 1905
Marketing communication of the Football club Bohemians 1905
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/65311Identifikátory
SIS: 111364
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace, sponzoring, interview, FC Bohemians 1905Klíčová slova (anglicky)
marketing communication, sponsorship, interview, FC Bohemians 1905Název: Marketingová komunikace klubu Bohemians 1905 Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci fotbalového klubu Bohemians 1905 a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření byly užity následující metody: interview a analýza dokumentů. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace Bohemians 1905 byla zjištěna řada nedostatků. V šesté kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi řešit. Klíčová slova: marketingová komunikace, sponzoring, interview, FC Bohemians 1905
Title: Marketing communication of club Bohemians 1905 Objectives: The aim of this work is to analyze marketing communication of Bohemians 1905 Football Club and to highlight its strengths and weaknesses. The next task is to suggest possible solutions that would improve marketing communications. Methods: In the work are used methods of interviews and document analysis. Results: After analyzing marketing communication Bohemians 1905 were found a number of shortcomings. In the sixth chapter of the thesis is mentioned how to solve them. Keywords: marketing communication, sponsorship, interview, FC Bohemians 1905