Zobrazit minimální záznam

Brand Audit as a tool for identifying brand's current position in the market with an example of the brand Alpine Pro
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorRenčová, Michaela
dc.date.accessioned2017-05-26T18:54:01Z
dc.date.available2017-05-26T18:54:01Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64901
dc.description.abstractBakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části bakalářské práce jsou definovány důležité pojmy vztahující se ke značce a k brandingu. Dále jsou popsány jednotlivé kroky strategického řízení značky a nástroje, které slouží k vyhodnocování pozice značky na trhu. Mezi tyto nástroje patří i brand audit. Druhá část bakalářské práce se věnuje konkrétnímu příkladu brand auditu značky Alpine Pro. Nejprve je popsána historie značky, cílová skupina značky a situace na českém trhu outdoorového oblečení. Dále jsou analyzována čtyři P a prvky značky Alpine Pro. Česká značka Alpine Pro patří v kategorii outdoorového oblečení mezi výrazné značky na českém trhu, a to zejména díky spolupráci s Českým olympijským výborem. Cílem praktické části bakalářské práce je vyhodnotit současnou pozici značky Alpine Pro na českém trhu. Součástí praktické části bakalářské práce je vlastní výzkumné šetření, jehož výsledky slouží jako podklad k vytvoření brand resonance modelu značky Alpine Pro. Na závěr jsou navrhnuta strategická a taktická doporučení pro zlepšení pozice značky Alpine Pro na českém trhu.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis Brand Audit as a tool for identifying a brand's current position in the market with an example of the brand Alpine Pro analyses positioning of a brand in the market in the process of strategic brand management. In the first part of the bachelor thesis important terms that refer to brands and branding are defined. The description of each step in the process of strategic brand management and the tools, which are used for evaluating the position of the brand in the market, follow. One of these tools is called the Brand Audit, which consists of two parts: Brand exploratory and Brand inventory. In the second part of the bachelor thesis the Brand Audit of the brand Alpine Pro is conducted. First, the history of the brand, the target group and the situation in the Czech market of outdoor clothing is described. Then the analysis of four Ps and brand elements follows. The Czech brand Alpine Pro is a distinct brand in the Czech market, due to its cooperation with the Czech Olympic Committee. The aim of the bachelor thesis is to assess the current position of the brand Alpine Pro in the Czech market. The bachelor thesis includes own quantitative research, whose results will serve as a basis for creation of the Brand resonance model of the brand Alpine Pro. In the conclusion of the bachelor...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectZnačkacs_CZ
dc.subjectaudit značkycs_CZ
dc.subjectbrand managementcs_CZ
dc.subjectbrandingcs_CZ
dc.subjectpozice značky na trhucs_CZ
dc.subjectřízení značkycs_CZ
dc.subjectAlpine Procs_CZ
dc.subjectBranden_US
dc.subjectBrand Auditen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectbrand managementen_US
dc.subjectbrand's market positionen_US
dc.subjectAlpine Proen_US
dc.titleBrand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Procs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151952
dc.title.translatedBrand Audit as a tool for identifying brand's current position in the market with an example of the brand Alpine Proen_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph002006594
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csBakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části bakalářské práce jsou definovány důležité pojmy vztahující se ke značce a k brandingu. Dále jsou popsány jednotlivé kroky strategického řízení značky a nástroje, které slouží k vyhodnocování pozice značky na trhu. Mezi tyto nástroje patří i brand audit. Druhá část bakalářské práce se věnuje konkrétnímu příkladu brand auditu značky Alpine Pro. Nejprve je popsána historie značky, cílová skupina značky a situace na českém trhu outdoorového oblečení. Dále jsou analyzována čtyři P a prvky značky Alpine Pro. Česká značka Alpine Pro patří v kategorii outdoorového oblečení mezi výrazné značky na českém trhu, a to zejména díky spolupráci s Českým olympijským výborem. Cílem praktické části bakalářské práce je vyhodnotit současnou pozici značky Alpine Pro na českém trhu. Součástí praktické části bakalářské práce je vlastní výzkumné šetření, jehož výsledky slouží jako podklad k vytvoření brand resonance modelu značky Alpine Pro. Na závěr jsou navrhnuta strategická a taktická doporučení pro zlepšení pozice značky Alpine Pro na českém trhu.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis Brand Audit as a tool for identifying a brand's current position in the market with an example of the brand Alpine Pro analyses positioning of a brand in the market in the process of strategic brand management. In the first part of the bachelor thesis important terms that refer to brands and branding are defined. The description of each step in the process of strategic brand management and the tools, which are used for evaluating the position of the brand in the market, follow. One of these tools is called the Brand Audit, which consists of two parts: Brand exploratory and Brand inventory. In the second part of the bachelor thesis the Brand Audit of the brand Alpine Pro is conducted. First, the history of the brand, the target group and the situation in the Czech market of outdoor clothing is described. Then the analysis of four Ps and brand elements follows. The Czech brand Alpine Pro is a distinct brand in the Czech market, due to its cooperation with the Czech Olympic Committee. The aim of the bachelor thesis is to assess the current position of the brand Alpine Pro in the Czech market. The bachelor thesis includes own quantitative research, whose results will serve as a basis for creation of the Brand resonance model of the brand Alpine Pro. In the conclusion of the bachelor...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020065940106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV