Zobrazit minimální záznam

Training of social and communication skills for children with autism spectrum disorder
dc.contributor.advisorNováková, Ivana
dc.creatorStraussová, Klára
dc.date.accessioned2017-05-26T18:35:52Z
dc.date.available2017-05-26T18:35:52Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64805
dc.description.abstractNa skupinovém nácviku sociálně komunikačních dovedností pracují s dětmi s poruchou autistického spektra (PAS) na dovednostech, ve kterých tyto děti selhávají. V této práci jsou uvedeny problémové oblasti, popsány důvody vedoucí k selhání v nich a metodicky jsou rozpracovány způsoby práce při skupinových nácvicích. Práce je členěna na dva velké oddíly, teoretickou a praktickou část. V té teoretické je stručně popsána diagnostika PAS, terapeutické směry související s tématem této práce. Popsána je metodika skupinových nácviků a nakonec jsou rozebrány jednotlivé dovednosti, které jsou stěžejní pro skupinové nácviky a které jsou dále rozpracovány v praktické části. Ta zkoumá, jaký vliv má popisovaná metodika na děti a sledovány jsou vývojové posuny v jednotlivých oblastech. Největších výsledků dosahují děti v kooperaci, komunikaci a rozumění emocím. V závěru je shrnuto vše podstatné z této bakalářské práce.cs_CZ
dc.description.abstractI do a group training of social communication skills for with children with autism spectrum disorder (ASD), a skill in which these kids are failing. In this work are listed problem areas described as the reasons why these children fail in those areas, and are methodically developed ways of working in group trainings. Work is divided into two large sections: theoretical and practical. In that theory we briefly describe ASD diagnosis,and therapeutic guidelines related to the topic of this work. We also describe the methodology of group trainings and finally discussed the various skills that are crucial forthese group trainings, which are further elaborated in the practical part. Practical part of this work examines the impact of the described methodology for observed children and developmental shifts in individual areas. The greatest shifts in childrens behaviour are seen in their ability to cooperate, in their communication and understanding emotions. In the conclusion, we summed up everything from this bachelors work.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleNácvik sociálně komunikačních dovedností pro děti s poruchou autistického spektracs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-08
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId139081
dc.title.translatedTraining of social and communication skills for children with autism spectrum disorderen_US
dc.contributor.refereeCintlová, Jitka
dc.identifier.aleph002005021
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNa skupinovém nácviku sociálně komunikačních dovedností pracují s dětmi s poruchou autistického spektra (PAS) na dovednostech, ve kterých tyto děti selhávají. V této práci jsou uvedeny problémové oblasti, popsány důvody vedoucí k selhání v nich a metodicky jsou rozpracovány způsoby práce při skupinových nácvicích. Práce je členěna na dva velké oddíly, teoretickou a praktickou část. V té teoretické je stručně popsána diagnostika PAS, terapeutické směry související s tématem této práce. Popsána je metodika skupinových nácviků a nakonec jsou rozebrány jednotlivé dovednosti, které jsou stěžejní pro skupinové nácviky a které jsou dále rozpracovány v praktické části. Ta zkoumá, jaký vliv má popisovaná metodika na děti a sledovány jsou vývojové posuny v jednotlivých oblastech. Největších výsledků dosahují děti v kooperaci, komunikaci a rozumění emocím. V závěru je shrnuto vše podstatné z této bakalářské práce.cs_CZ
uk.abstract.enI do a group training of social communication skills for with children with autism spectrum disorder (ASD), a skill in which these kids are failing. In this work are listed problem areas described as the reasons why these children fail in those areas, and are methodically developed ways of working in group trainings. Work is divided into two large sections: theoretical and practical. In that theory we briefly describe ASD diagnosis,and therapeutic guidelines related to the topic of this work. We also describe the methodology of group trainings and finally discussed the various skills that are crucial forthese group trainings, which are further elaborated in the practical part. Practical part of this work examines the impact of the described methodology for observed children and developmental shifts in individual areas. The greatest shifts in childrens behaviour are seen in their ability to cooperate, in their communication and understanding emotions. In the conclusion, we summed up everything from this bachelors work.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990020050210106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV