Střední management a výběr pedagogů
Central management and selection of teachers
bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/63790Identifikátory
SIS: 160438
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Trojanová, Irena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
19. 5. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
management motivace komunikace nadřízený, podřízený konflikt výběrové řízení dovednosti pracovníkaKlíčová slova (anglicky)
management motivation comunication supervisor and subordinates conflict the tender employee skillsTato bakalářská práce se zabývá výběrovým řízením nových pedagogických pracovníků, požadavky ředitelů, které na nové pracovníky kladou a komunikace mezi top managementem a středním managementem. Cílem práce je zjistit, jak fungují výběrová řízení na školách a nestátních firmách, zda ředitelé deleguje nějaké úkoly na střední management, pokud ano, na koho konkrétně, jaké jsou kladeny požadavky na nové pracovníky a jaká komunikace převládá mezi ředitelem školy a jeho podřízenými. Praktická část se skládá ze tří částí - první část byla vypracována formou ankety, které se účastnili pouze pracovníci středního managementu, druhá část jsou řízené rozhovory, kterých se účastnili ředitelé tázaných škol a ve třetí části byly osloveny nestátní firmy - hovořila jsem s řediteli. Klíčové pojmy management motivace komunikace nadřízený, podřízený konflikt výběrové řízení dovednosti pracovníka
This bachelor thesis is about select of new teaching staff, directors requests that the new teacher puts and a comunication between the top management and middle management. The goal of this work is to inform how to operate competitions in school and companies that do not have to state finances, whether the director delegates some job to his middle management, if yes, to whom delegates specifically. What are requirements for new teachers and the comuniaction between director and his underlings. The practical part of this work consists of three parts - first part prepared on a survey. Participants in this research were employers of middle management. The second part was developed through interviews with directors of school and in the three part were I comunicated with companies where not in the state sector - I talked with directors. Keywords management motivation comunication supervisor and subordinates conflict the tender employee skills