Zobrazit minimální záznam

Moral disengagement and bullying of school children
dc.contributor.advisorJanošová, Pavlína
dc.creatorKarchňáková, Zuzana
dc.date.accessioned2017-05-26T10:31:46Z
dc.date.available2017-05-26T10:31:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62187
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem morální vyvázanosti a šikany školních dětí. Práce popisuje morální vývoj jedince. Stěžejní pro tuto práci je osoba agresora, agrese a teorie o ego-obranných mechanismech. Praktická část interpretuje výzkum, do kterého byli zapojeni žáci 4. a 6. třídy základních škol. Cílem výzkum v rámci této práce bylo zjistit, zda se liší odpovědi na otázky, které jsou založené na teorii morální vyvázanosti, u respondentů, kteří mají zkušenosti se šikanou, a zda rozdílnost odpovědí souvisí s věkem a s pohlavím respondentů. Klíčová slova Morální vyvázanost, šikana, agrese, agresor, respondenti, morálka, zastáncecs_CZ
dc.description.abstractMy bachelor degree thesis deals with situations of moral disengagement and bully in gaming school-age children. The thesis describes an individual's moral evolution. The core of my focus is the character of aggressor, aggression it self and theory of ego-defensive mechanisms. Practical chapters of my thesis interpret a research conducted among the 4th- and 6th-year pupils of elementary schools. The aim of the research was to determine whether questions based on the moral disengagement theory vary among respondents with experience of bullying and whether the difference in responses depends on the age and sex of the respondents. Keywords Moral disengagement, bullying, aggression, aggressor, respondents, moral, exponenten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleMorální vyvázanost a šikana školních dětícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-08
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId143109
dc.title.translatedMoral disengagement and bullying of school childrenen_US
dc.contributor.refereeVágnerová, Marie
dc.identifier.aleph001852578
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá tématem morální vyvázanosti a šikany školních dětí. Práce popisuje morální vývoj jedince. Stěžejní pro tuto práci je osoba agresora, agrese a teorie o ego-obranných mechanismech. Praktická část interpretuje výzkum, do kterého byli zapojeni žáci 4. a 6. třídy základních škol. Cílem výzkum v rámci této práce bylo zjistit, zda se liší odpovědi na otázky, které jsou založené na teorii morální vyvázanosti, u respondentů, kteří mají zkušenosti se šikanou, a zda rozdílnost odpovědí souvisí s věkem a s pohlavím respondentů. Klíčová slova Morální vyvázanost, šikana, agrese, agresor, respondenti, morálka, zastáncecs_CZ
uk.abstract.enMy bachelor degree thesis deals with situations of moral disengagement and bully in gaming school-age children. The thesis describes an individual's moral evolution. The core of my focus is the character of aggressor, aggression it self and theory of ego-defensive mechanisms. Practical chapters of my thesis interpret a research conducted among the 4th- and 6th-year pupils of elementary schools. The aim of the research was to determine whether questions based on the moral disengagement theory vary among respondents with experience of bullying and whether the difference in responses depends on the age and sex of the respondents. Keywords Moral disengagement, bullying, aggression, aggressor, respondents, moral, exponenten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990018525780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV