Zobrazit minimální záznam

Evaluation of teaching in nursery schools in the Central Region
dc.contributor.advisorTrunda, Jiří
dc.creatorToušová, Eva
dc.date.accessioned2017-05-26T10:19:28Z
dc.date.available2017-05-26T10:19:28Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62120
dc.description.abstract2 ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá otázkou hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách. Přináší informace o tom, jaké formy hodnocení jsou využívány, které metody jsou nejčastěji voleny, a jaká kriteria hodnocení si školy stanovují. V práci je dále položena otázka, zda se hodnocení v mateřských školách zaměřuje na průběh pedagogického procesu nebo na výsledky vzdělávání. V teoretické části poskytuje práce přehled o významu jednotlivých pojmů v oblasti řízení pedagogického procesu a jeho hodnocení. Podstatnou část tvoří výzkum, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření a analýzou inspekčních a výročních zpráv ČŠI. Výsledkem je pak zmapování současného stavu řízení a hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Pedagogický proces, hodnocení, evaluace, profesní portfolio, 360 zpětná vazba, kritéria hodnocení, kompetence učitelů.cs_CZ
dc.description.abstract3 ABSTRACT: Final thesis deals with the question of evaluation of teaching in nursery schools. It provides information on what forms of assessment are used, which methods are the most frequently chosen, and what evaluation criteria to determine school. The paper also asked whether the evaluation in kindergartens focuses on the progress of the educational process or learning outcomes. The theoretical part provides an overview of the importance of individual concepts in the management of the educational process and its evaluation. A substantial part of the research, which was conducted through a questionnaire survey and analysis of the annual CSI. The result is a mapping of the current state of management and evaluation of teaching in nursery schools. KEYWORDS: Learning process, assessment, evaluation, professional portfolio, 360 feedback rating, assessment criteria, responsibilities of teachers.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectPedagogický procescs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectevaluacecs_CZ
dc.subjectprofesní portfoliocs_CZ
dc.subject360 zpětná vazbacs_CZ
dc.subjectkritéria hodnocenícs_CZ
dc.subjectkompetence učitelůcs_CZ
dc.subjectLearning processen_US
dc.subjectassessmenten_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectprofessional portfolioen_US
dc.subject360 feedback ratingen_US
dc.subjectassessment criteriaen_US
dc.subjectresponsibilities of teachersen_US
dc.titleSystém hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách ve Středočeském krajics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-09
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148129
dc.title.translatedEvaluation of teaching in nursery schools in the Central Regionen_US
dc.contributor.refereeVoda, Jan
dc.identifier.aleph001851762
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.cs2 ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá otázkou hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách. Přináší informace o tom, jaké formy hodnocení jsou využívány, které metody jsou nejčastěji voleny, a jaká kriteria hodnocení si školy stanovují. V práci je dále položena otázka, zda se hodnocení v mateřských školách zaměřuje na průběh pedagogického procesu nebo na výsledky vzdělávání. V teoretické části poskytuje práce přehled o významu jednotlivých pojmů v oblasti řízení pedagogického procesu a jeho hodnocení. Podstatnou část tvoří výzkum, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření a analýzou inspekčních a výročních zpráv ČŠI. Výsledkem je pak zmapování současného stavu řízení a hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Pedagogický proces, hodnocení, evaluace, profesní portfolio, 360 zpětná vazba, kritéria hodnocení, kompetence učitelů.cs_CZ
uk.abstract.en3 ABSTRACT: Final thesis deals with the question of evaluation of teaching in nursery schools. It provides information on what forms of assessment are used, which methods are the most frequently chosen, and what evaluation criteria to determine school. The paper also asked whether the evaluation in kindergartens focuses on the progress of the educational process or learning outcomes. The theoretical part provides an overview of the importance of individual concepts in the management of the educational process and its evaluation. A substantial part of the research, which was conducted through a questionnaire survey and analysis of the annual CSI. The result is a mapping of the current state of management and evaluation of teaching in nursery schools. KEYWORDS: Learning process, assessment, evaluation, professional portfolio, 360 feedback rating, assessment criteria, responsibilities of teachers.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990018517620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV