Fotografie jako hra s (nejen) grafickým prvkem
Photography as a game with (not only) a graphic element
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/61656Identifikátory
SIS: 134324
Katalog UK: 990017788880106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19358]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Arbanová, Linda
Oponent práce
Kornatovský, Jiří
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra výtvarné výchovy
Datum obhajoby
28. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
fotografie, grafický prvek, koláž, obraz, svět, výtvarná výchovaKlíčová slova (anglicky)
photography, graphic element, collage, image, world, art educationPRIMOVÁ, A. Fotografie jako hra s (nejen) grafickým prvkem. [Bakalářská práce] Karlova Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy. Praha, 2014, 80 s. ANOTACE Předmětem této bakalářské práce je pohled na obraz a fotografii jako celek a pak její cestu k roli grafického prvku. Věnuje se převážně kolážovým technikám, jejichž autority čerpá z českého výtvarného umění od počátku 20. století. V následující části představuje tvorbu současných mladých umělců. Teoretické principy probrané v práci jsou převedeny do výtvarného zadání pro žáky pedagogického lycea a vyšší odborné školy. Stejně tak jsou uplatněny v praktické části bakalářské práce. Klíčová slova: fotografie, grafický prvek, koláž, obraz, svět, výtvarná výchova
PRIMOVÁ, A. Photography as a game with (not only) a graphic element. [Bachelor's thesis] Charles University in Prague, Faculty of Education, Department of Art. Prague, 2014, 80 p. ANOTATION The subject of this bachelor's thesis is to look at the complex of image and photography and their role as a graphic element. It's dedicating mostly to collage techniques, whose authors are chosen from the Czech art in the early 20th century. The following section presents the work of contemporary artists. Theoretical principles discussed in the work are converted into art award for students of Secondary Vocational School of Education and Higher Vocational School of Education and Social Sciences. All of which are also used in the practical part of the thesis. Key words: photography, graphic element, collage, image, world, art education