dc.contributor.advisor | Starý, Karel | |
dc.creator | Špalová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T03:42:53Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T03:42:53Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/61590 | |
dc.description.abstract | Práce je pokusem o představení specifické metodiky výuky žáků-cizinců, jejichž jazykové dovednosti dosud nedosahují úrovně potřebné ke zvládnutí běžné výuky na druhém stupni českých základních škol. Autorka popisuje využití speciálních pracovních listů, které mají těmto žákům napomoci v překonání jazykové bariéry a osvojení si důležitých poznatků ze specializovaných předmětů. KLÍČOVÁ SLOVA: výuková strategie, vyučovací metody, pracovní listy, vzdělávání cizinců | cs_CZ |
dc.description.abstract | Essay discusses teaching strategies to learn non-native-speaking pupils at Czech basic schools whose language competencies are not developed enough to handle common classes during the process of education. Author suggests using of special working-papers helping them to overcome the language barrier and to extend their knowledge of specific school subjects. KEYWORDS: instructional strategy, teaching methods, working-papers, non-native-speaking pupils | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | klíčové kompetence | cs_CZ |
dc.subject | výuková strategie | cs_CZ |
dc.subject | vyučovací metody | cs_CZ |
dc.subject | key competencies | en_US |
dc.subject | instructional strategy | en_US |
dc.subject | teaching methods | en_US |
dc.title | Výukové strategie rozvíjející kompetenci k učení | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-01-16 | |
dc.description.department | Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 116863 | |
dc.title.translated | Teaching strategies developing competence to learn | en_US |
dc.contributor.referee | Skýbová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 002136828 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Biology | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Biology | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | Práce je pokusem o představení specifické metodiky výuky žáků-cizinců, jejichž jazykové dovednosti dosud nedosahují úrovně potřebné ke zvládnutí běžné výuky na druhém stupni českých základních škol. Autorka popisuje využití speciálních pracovních listů, které mají těmto žákům napomoci v překonání jazykové bariéry a osvojení si důležitých poznatků ze specializovaných předmětů. KLÍČOVÁ SLOVA: výuková strategie, vyučovací metody, pracovní listy, vzdělávání cizinců | cs_CZ |
uk.abstract.en | Essay discusses teaching strategies to learn non-native-speaking pupils at Czech basic schools whose language competencies are not developed enough to handle common classes during the process of education. Author suggests using of special working-papers helping them to overcome the language barrier and to extend their knowledge of specific school subjects. KEYWORDS: instructional strategy, teaching methods, working-papers, non-native-speaking pupils | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021368280106986 | |