Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům
Marketing of the club FK ERA-PACK Chrudim to fans
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60830Identifiers
Study Information System: 126033
Collections
- Kvalifikační práce [8815]
Author
Advisor
Referee
Štědroň, Bohumír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
10. 5. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
fanoušci, FK ERA-PACK Chrudim, marketingová komunikace, marketingový výzkum, situační analýzaKeywords (English)
fans, FK ERA-PACK Chrudim, marketing communication, marketing research, situation analysisNázev: Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout novou koncepci komunikace, vycházející ze současné marketingové komunikační strategie, která zkvalitní komunikační proces s fanoušky. Metody: Osobní dotazování, písemné dotazování, marketingová analýza, SWOT analýza Výsledky: Pomocí zvolených metod bylo zjištěno, že marketingová komunikace klubu je dostačující, avšak má v jistých úsecích mezery. Na základě tohoto zjištění byl vytvořen návrh koncepce komunikace a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: fanoušci, FK ERA-PACK Chrudim, marketingová komunikace, marketingový výzkum, situační analýza
Title of thesis: Marketing of the club FK ERA-PACK Chrudim to fans Aims of the thesis: The main aim of the thesis is to suggest a new concept of the communication, which is supposed to improve communication process between fans. Methods: personal questioning, written questioning, marketing analysis, SWOT analysis Results: By using selected methods it was found, that the current marketing communication of the club is sufficient. On the base of this fact there was established the concept of communication and suggestions for improving of the current communication in the club. Key words: fans, FK ERA-PACK Chrudim, marketing communication, marketing research, situation analysis