Začínající pedagog a začínající kroužek dramatické výchovy na vesnické škole
Teacher beginner and Drama lessons for beginners at village school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60495Identifikátory
SIS: 118974
Kolekce
- Kvalifikační práce [19116]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Marušák, Radek
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
11. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Učitel, začátečník, dramatická výchova, vesnická školaKlíčová slova (anglicky)
Teacher, beginner, Drama in Education, village, schoolTato práce si klade za cíl popsat činnost začínajícího pedagoga a začínajícího kroužku dramatické výchovy na Základní a mateřské škole Pernink, kde výuka na prvním stupni probíhá formou malotřídní výuky. V celkové organizaci kroužku se opírám o mé dosavadní pedagogické zkušenosti a odbornou literaturu, náplní tedy bude osobnostní a sociální výchova, průpravné hry a cvičení, základy hereckého vyjadřování, technika řeči, dramatické hry a improvizace a metody a techniky dramatické výchovy. Mým cílem, který mapuje tato diplomová práce je poskytnutí základů dramatické výchovy heterogenní skupině dětí. KLÍČOVÁ SLOVA: Učitel, začátečník, dramatická výchova, vesnická škola.
The aim of this work is to describe the proceedings of a beginning teacher and beginning drama bee at Elementary school and Kindergarden Pernink where the classwork is conducted in a form of joint classes. The general organization of the bee is built upon my teaching experience yet and specialised literature therefore the main focus will be on personality and social education, preparatory games and exercises, elements of dramatic expressions, technique of declamation , acting games and improvisation and methods and techniques used in drama education. My goal which is also the subject of this thesis is to supply elements of drama education to a heterogeneous group of children. KEYWORDS: Teacher, beginner, Drama in Education, village, school