Marketing v sociálních médiích databázových center a poskytovatelů informací
Social media marketing of database vendores and information suppliers
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/59853Identifikátory
SIS: 113868
Kolekce
- Kvalifikační práce [23212]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Němečková, Lenka
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
4. 2. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Informační průmysl, databázová centra, poskytovatelé informací, marketing v sociálních médiích, sociální médiaKlíčová slova (anglicky)
Information industry, information vendors, database centres, information suppliers, information services, social media marketing, social media(česky) Databázová centra a poskytovatelé informací jsou tradičními a historicky hlavními složkami informačního průmyslu. Příchod internetu a jeho služeb, včetně současných trendů jako jsou sociální média a sítě, změnil a obohatil informační chování, komunikační kanály a marketingové strategie mezi poskytovateli informací a uživatelem. Přestože subjekty informačního průmyslu typu databázových center jsou v marketingových strategiích tradiční, jejich angažovanost v oblasti marketingu v sociálních médiích je proaktivní a rozvojová. Průzkum potvrdil, že 10 z 12 prověřovaných subjektů tyto komunikační kanály aktivně rozvíjí a podporuje.
(anglicky) Database vendors and information suppliers are traditional and historically the main components of the information industry. The arrival of internet and its services, including current trends such as social media and networks, has changed and enriched information behaviour, channels and marketing strategies between information suppliers and user. Although the information industry subjects as database vendors are traditional in their marketing strategies, their engagement in social media marketing is proactive and developing. The exploration confirmed that 10 of 12 examined subjects actively develop these channels and support them.