Zobrazit minimální záznam

Communication with the Media within PR of FC Viktoria Plzeň, a.s.
dc.contributor.advisorRuda, Tomáš
dc.creatorKaliba, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-16T20:28:13Z
dc.date.available2017-05-16T20:28:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58367
dc.description.abstractNázev: Komunikace s médii v rámci PR FC Viktoria Plzeň, a.s. Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků, vlastního pozorování, rozhovoru s představitelem klubu a vyplněných dotazníků od sportovních novinářů zhodnotit současnou komunikaci s médii klubu a následně navrhnout možná opatření, která by mohla vést k vylepšení vztahu s novináři, na němž je závislý i mediální obraz klubu. Metody: Praktická část práce se skládá z popisu současné situace na základě syntézy informací z rozhovoru s tiskovým mluvčím klubu a informací zjištěných vlastním pozorováním z pozice novináře v několika utkáních přímo na stadionu FC Viktoria Plzeň. Následně je tato situace zanalyzována v konfrontaci s teoretickými poznatky z literatury a s informacemi z dotazníkového šetření mezi novináři. Výsledky: Z výsledků práce vzešlo několik nedostatků. Ze zařízení jednotlivých míst určených pro novináře se jedná především o absenci stolů v tiskovém středisku a nevhodné společné toalety s diváky na tribuně. Dále by zlepšení servisu pro novináře přineslo také zřízení stálé mixzóny, vzájemná spolupráce s novináři při sestavování otázek u audio nahrávek nebo umístění TV obrazovky s přenosem utkání do press boxů. Naopak velmi kladně je hodnocena práce tiskového mluvčího klubu. Klíčová slova: fotbalový klub, media...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Communication with the Media within PR of FC Viktoria Plzeň, a.s. Objectives: The main objective of this work is to evaluate nowadays FC Viktoria Plzeň communication with media, all this based on theoretical knowledge, observation, interviews with club representatives and questionnaires filled out by sports journalists, and subsequently to propose possible arrangements that could lead to a better relations with journalists, i.e. those relations that influence image of the club in media. Methods: Practical part consists of a description of the present situation based on a synthesis of information acquired from an interview with the club press agent and those acquired by observation I made myself in a role of a journalist directly at the FC Viktoria Plzeň stadium in Pilsen. Then the situation is confronted with theoretical knowledge from literature and journalists survey data. Results: The results of this work revealed several deficiencies. Concerning the premises designated for journalists one of them is primarily absence of tables in the press area and unsuitable toilets common with spectators. Establishment of a permanent mix-zone, mutual cooperation with journalists in composing questions for audio recordings or placing a TV screen broadcasting matches in a press box would mean improvement...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectfotbalový klubcs_CZ
dc.subjectmedia relationscs_CZ
dc.subjectsportovní novinářcs_CZ
dc.subjecttiskový mluvčícs_CZ
dc.subjectfootball cluben_US
dc.subjectmedia relationsen_US
dc.subjectsport journalisten_US
dc.subjectpress agenten_US
dc.titleKomunikace s médii v rámci PR FC Viktoria Plzeň, a.s.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId128787
dc.title.translatedCommunication with the Media within PR of FC Viktoria Plzeň, a.s.en_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph001623454
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Komunikace s médii v rámci PR FC Viktoria Plzeň, a.s. Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků, vlastního pozorování, rozhovoru s představitelem klubu a vyplněných dotazníků od sportovních novinářů zhodnotit současnou komunikaci s médii klubu a následně navrhnout možná opatření, která by mohla vést k vylepšení vztahu s novináři, na němž je závislý i mediální obraz klubu. Metody: Praktická část práce se skládá z popisu současné situace na základě syntézy informací z rozhovoru s tiskovým mluvčím klubu a informací zjištěných vlastním pozorováním z pozice novináře v několika utkáních přímo na stadionu FC Viktoria Plzeň. Následně je tato situace zanalyzována v konfrontaci s teoretickými poznatky z literatury a s informacemi z dotazníkového šetření mezi novináři. Výsledky: Z výsledků práce vzešlo několik nedostatků. Ze zařízení jednotlivých míst určených pro novináře se jedná především o absenci stolů v tiskovém středisku a nevhodné společné toalety s diváky na tribuně. Dále by zlepšení servisu pro novináře přineslo také zřízení stálé mixzóny, vzájemná spolupráce s novináři při sestavování otázek u audio nahrávek nebo umístění TV obrazovky s přenosem utkání do press boxů. Naopak velmi kladně je hodnocena práce tiskového mluvčího klubu. Klíčová slova: fotbalový klub, media...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Communication with the Media within PR of FC Viktoria Plzeň, a.s. Objectives: The main objective of this work is to evaluate nowadays FC Viktoria Plzeň communication with media, all this based on theoretical knowledge, observation, interviews with club representatives and questionnaires filled out by sports journalists, and subsequently to propose possible arrangements that could lead to a better relations with journalists, i.e. those relations that influence image of the club in media. Methods: Practical part consists of a description of the present situation based on a synthesis of information acquired from an interview with the club press agent and those acquired by observation I made myself in a role of a journalist directly at the FC Viktoria Plzeň stadium in Pilsen. Then the situation is confronted with theoretical knowledge from literature and journalists survey data. Results: The results of this work revealed several deficiencies. Concerning the premises designated for journalists one of them is primarily absence of tables in the press area and unsuitable toilets common with spectators. Establishment of a permanent mix-zone, mutual cooperation with journalists in composing questions for audio recordings or placing a TV screen broadcasting matches in a press box would mean improvement...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990016234540106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV