Komunikační strategie Pure Jatomi Fitness Platinum pro rok 2014
Communication strategy Pure Platinum Fitness Jatomi 2014
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/57354Identifikátory
SIS: 125492
Kolekce
- Kvalifikační práce [8843]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
20. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
marketingová strategie, komunikační strategie, marketingový mix, marketingové cíle, komunikační mix, health and fitness klubKlíčová slova (anglicky)
marketing strategy, communication strategy, marketing mix, marketing objectives, communication mix, health and fitness clubKOMUNIKAČNÍ STRATEGIE PURE JATOMI FITNESS PLATINUM PRO ROK 2014 Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh komunikační strategie pro platinový klub Pure Jatomi Fitness PLATINUM na rok 2014. Tento návrh vychází ze současné aplikované komunikační strategie. Je zaměřen na získávání nových zákazníků a na komunikaci se stávajícími členy, dále přináší návrhy, jak rozvíjet spolupráci se současnými partnery. Metody: V práci byla použita metoda interview a metoda analýzy dokumentů. Metoda interview byla použita při provedení několika rozhovorů s generálním manažerem fitness klubu pro Českou republiku. Metoda analýzy dokumentů byla aplikována při zpracování získaných reklamních materiálů od fitness klubu. Výsledky: Byl sestaven návrh komunikační strategie pro platinový klub Pure Jatomi Fitness PLATINUM pro rok 2014. Návrh přináší nové myšlenky, jak získávat členy nové a ukazuje možné prostředky vedoucí ke zlepšení komunikace se stávajícími členy. Navrhuje nové, moderní komunikační kanály, které by společnost mohla využívat a vymýšlí eventy pro členy, prostřednictvím nichž lze utvářet vztah, který může upevňovat loajalitu členů ke klubu. Klíčová slova: marketingová strategie, komunikační strategie, marketingový mix, marketingové cíle, komunikační mix, health and fitness klub.
COMMUNICATION STRATEGY PURE PLATINUM FITNESS JATOMI 2014 Objectives: The main objective of this work is to design a communication strategy for the platinum club Pure Platinum Fitness Jatomi for the year 2014. This proposal is based on current applied communication strategies. It is focused on acquiring new customers and communication with existing members, also provides suggestions how to develop cooperation with existing partners. Methods: As the methods were used interview and analysis of documents. Interview method was used in the realization of several interviews with the general manager of the fitness club. Analysis of documents was applied in the preparation of advertising material obtained from the fitness club. Results: The proposal of communication strategy for platinum club Pure Platinum Fitness Jatomi for the year 2014 was based. The proposal brings new ideas, how to acquire new members and shows the possible means leading to the improvement of communication with existing members. It proposes a new modern communication channels that the company could use and invents events for members, through which it is possible to build a relationship that can strengthen loyalty of the members to the club. Keywords: marketing strategy, communication strategy, marketing mix, marketing objectives,...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Stratégia značky Redken - modifikácia B2B orientácie podniku smerom k B2C
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLacková, Karina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Datum obhajoby: 21. 6. 2022The main topic of this thesis is the modification of the Redken brand strategy from B2B to B2C orientation. Within the theoretical part, the current beauty market is primarily examined. The most important factors influencing ... -
Strategie žákovských řešení úloh rovnicového typu ve 4. a 5. ročníku ZŠ
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOJohánková, Renata (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 19. 5. 2016V současné době se na školách kromě tradičního pojetí výuky matematice vyskytuje i způsob výuky Hejného metodou. Cílem této práce je porovnat dvě skupiny žáků (tradičně vedení a vedení Hejného metodou) a jejich strategie ... -
Verbal communication strategies in English as a foreign language
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČervenková, Tereza (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 10. 9. 2018It is desirable that language learners develop their strategic competence, which allows them to communicate the intended meaning when facing breakdowns in communication. One of the manifestations of strategic competence ...