Vývojové a běhové prostředí pro logické hry
Development and Run-time Environment for Logic Games
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/56465Identifikátory
SIS: 96939
Kolekce
- Kvalifikační práce [10932]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kofroň, Jan
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Obecná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů
Datum obhajoby
2. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
The Incredible Machine, logická hra, editor, signályKlíčová slova (anglicky)
The Incredible Machine, logic game, editor, signalsAplikace Machine Builder, která vznikla jako součást této práce, je hra ve stylu The Incredible Machine, rozšiřuje však její koncept o možnost vytvoření vlastních herních objektů. Důraz byl kladen především na jednoduchost implementace nových objektů, aby je dokázali vytvořit i hráči s minimální nebo žádnou zkušeností s programováním. Proto je velká část editoru herních objektů grafická. Přesto bylo nutné vytvořit vlastní jednoduchý programovací jazyk pro popis reakcí na aktuální stav herního světa. Pro komunikaci herních objektů jsme použili systém signálů - každý objekt přijímá nebo vysílá určité signály, přičemž objekt reaguje, pokud na místě kde přijímá signál, jiný objekt stejný signál vysílá. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Application Machine Builder, which was created as a part of the thesis, is a game based on The Incredible Machine, but extends the concept with possibility of creating user's game objects. The main focus of the thesis was to allow easy implementation of new objects so even players with little or no programming experience would be able to create them. Therefore, a large part of the editor of game objects is graphical. Still, it was necessary to create a simple programming langure to describe the reaction to the current state of the world. We used system of signals for communication between game objects - each object can receive or send signals and react on them. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)