Interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place
Interpersonal Communicatation in Holmes Place Company
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55612Identifikátory
SIS: 133071
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Komunikace, vnitropondniková komunikace, interakce, zpětná vazba, naslouchání, motivaceKlíčová slova (anglicky)
Communication, internal communicatian, feed-back, listening, motivationNázev: Interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place Cíle: Hlavním cílem této práce je vypozorování chyb v interpersonální komunikaci ve společnosti Holmes Place, najít příčiny těchto chyb a navrhnout efektivní řešení, jak se chybám vyvarovat a zlepšit tak komunikaci ve firmě. Metody: V práci jsem použila metodu interview a metodu dotazníkového šetření. Metoda dotazníkového šetření spočívala v určení vzorku dotazovaných, vytvoření dotazníků a v celkovém vyhodnocení výsledků. Metodu interview jsem použila k získání informací o možnostech a rychlosti interpersonální komunikace ve firmě. U dotazovaného vzorku hodnotím úroveň interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place. Výsledky: Zjistila jsem, že interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place je dle špatně a správně zodpovězených otázek na velmi nízké úrovni- správně zodpovězené otázky jen mírně přesahují hranici 50%. Bez ohledu na vrcholový management, střední management či podřízené zaměstnance lze hodnotit komunikaci ve firmě jako nedostačující. Důležitou roli v tomto případě hraje nevystudovaný a neproškolený personál. Klíčová slova: Komunikace, verbální komunikace, neverbální komunikace, distanční komunikace, jednání, porada, meeting, e-mail.
Title: Interpersonal communication of Holmes Place company Objectives: The main objective of this work is to observe errors in interpersonal communication at Holmes Place, to find the cause of these errors and propose effective solutions on how to avoid it and improve communication within the company. Methods: At this work I used the method of interview and questionnaire survey. The goal was to determine the sample surveyed, to create questionnaires and overall, to evaluate the results. I used interview method to obtain information about the possibilities and traffic of interpersonal communication within the company. Within respondent sample, I evaluate the level of interpersonal communication at Holmes Place. Results: I have found that interpersonal communication at Holmes Place is on a bad level. Correctly answered questions are on a very low-level - only slightly above the 50%. Regardless of senior management, middle management or subordinates, communication within the company is evaluated as insufficient. An important role in this case plays uneducated and untrained personnel. Keywords: Communication, verbal communication, nonverbal communication, distance communication, meetings, conferences, e-mail.