Modernizace počátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ prostřednictvím metod RWCT a interaktivní tabule
Modernization of initial reading and writing in the 1st grade primary school using methods RWCT and the interactive whiteboard
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55525Identifikátory
SIS: 132756
Katalog UK: 990021058210106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20517]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Rychlíková, Marie
Mazáčová, Nataša
Oponent práce
Křivánek, Zdeněk
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
4. 4. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
konstruktivismus, prvopočáteční čtení a psaní, metody RWCT, model E - U - R, interaktivní tabule, ukázkové hodiny, pedagogický dotazníkKlíčová slova (anglicky)
constructivism, initial reading and writing, methods RWCT, E - U - R model, interactive whiteboard, demonstrations lessons, educational questionnaireAnotace: Diplomová práce s názvem Modernizace počátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ prostřednictvím metod RWCT a interaktivní tabule v teoretické části shrnuje současné pojetí výuky počátečního čtení a psaní, dále pak vymezuje nové postupy, jejich využití a přínos při výuce počátečního čtení a psaní. Praktická část se zabývá zkoumáním aplikovaných metod v první třídě základní školy. Následuje dotazníkové zjišťování informovanosti, znalosti a zkušenosti s těmito metodami u pedagogů na 1. stupni ZŠ.
Thesis entitled Modernization of initial reading and writing in the 1st grade primary school using the methods RWCT and the interactive whiteboard in the theoretical section summarizes current concepts of teaching reading and writing, as well as defining new procedures, their use and benefit in teaching reading and writing. The practical part examines the applied methods and compares achievements of students attending the first class of primary school. Followed by a questionnaire survey of information, knowledge and experience with these methods for educators of 1st grade primary school.
