Nástroj pro tvorbu a ladění herních strategií
Game strategy creation and debugging tool
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55426Identifikátory
SIS: 129646
Kolekce
- Kvalifikační práce [11242]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klímek, Jakub
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Středisko informatické sítě a laboratoří
Datum obhajoby
20. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
teorie her, síťová komunikace, multiplatformní GUIKlíčová slova (anglicky)
game strategy, network communication, multiplatform GUICílem práce je vytvořit implementaci strategické deskové hry Risk, která bude podporovat jak hru proti počítačem ovládaným soupeřům, tak hru více lidských hráčů prostřednictvím sítě Internet. Součástí úkolu je navrhnout znovupoužitelný síťový protokol. V rámci implementace bude poskytnuto rozhraní pro definování nových počítačových strategií. Program bude koncipován jako nástroj pro vývoj těchto strategíí, s jeho pomocí bude možné strategie ladit i za běhu hry. Program bude podporovat operační systémy MS Windows a Linux.
The aim of this thesis is to create an implementation of a strategic board game of Risk. A play against computer-controlled opponents will be supported, as well as multiplayer game of human players over the Internet. A design of a reusable communication protocol is also a part of the task. An interface for defining a new computer strategies will be provided within the implementation. The program will be oriented as a tool for develepment of those strategies, it will help to debug strategies within an actual game. The program will support MS~Windows and Linux operating systems.