Real-time logická hra s umělou inteligencí s využitím plánování
Real-lime logical game with artificial intelligence using planning techniques
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55402Identifikátory
SIS: 128709
Katalog UK: 990016207480106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [11335]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Bardiovský, Vojtěch
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra teoretické informatiky a matematické logiky
Datum obhajoby
2. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat logickou hru s umělou inteligencí. Hráč se ve hře snaží zadržet protivníka řízeného umělou inteligencí v dané úrovni po určitou dobu pomocí různých prostředků. Umělá inteligence protivníka je zajištěna pomocí plánování. Tato práce detailně popisuje princip této hry, její návrh a následnou implementaci, včetně rozboru různých možností při implementaci a vysvětlením výběru dané možnosti v naší implementaci.
The goal of this work was to design and implement a logical game with artificial inteligence. In the game the player is trying to hold an opponent driven by artificial inteligence inside a given level for a given time by using various instruments. The artificial inteligence is implemented using planning. The work describes game principles, game design and subsequent implementation, including analysis of the chosen and alternative implementation options.