Analýza klubů Mattoni NBL a jejich práce s fanoušky
The analysis clubs in Mattoni NBL and their work with fans
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54217Identifikátory
SIS: 128316
Katalog UK: 990016349610106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nikodým, Jiří
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, propagace, merchandising, charita, návštěvnost, vstupenky, fanoušek, basketbalKlíčová slova (anglicky)
marketing, promotion, merchandising, charity, attendance, tickets, fan, basketballNázev: Analýza klubů Mattoni NBL a jejich práce s fanoušky Cíle práce: Cílem práce je analýza práce klubů, působících v Mattoni NBL, s fanoušky. Práce zobrazuje marketing klubů, marketingový mix, propagaci, propagační akce a základnu fanoušků. Získaná data mezi sebou porovnává, analyzuje a následně se snaží vyvodit určité závěry, které by vedly ke zlepšení komunikace a prezentace klubů na veřejnosti a posléze ke zvýšení divácké návštěvnosti. Klíčová slova: marketing, propagace, merchandising, charita, návštěvnost, vstupenky, fanoušek, basketbal
Title: The analysis clubs in Mattoni NBL and their work with fans Objectives: The main objective of the work is, how the clubs work with their fans. The thesis also shows the marketing of the clubs, marketing mix, promotion, promotion actions and fan base. The data, which I recieved from the clubs, I compare and analyse. From this data I deduce conclusions, which can improve communication and the presentation of the clubs to the public and can help improve attendance. Key words: marketing, promotion, merchandising, charity, attendance, tickets, fan, basketball