Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011
Marketing and advetising of fine arts in Czech republik
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54071Identifikátory
SIS: 126223
Kolekce
- Kvalifikační práce [18142]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sládková, Hana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
18. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Národní galerie v Praze, marketing, média, komunikace, propagace, produkt, 2010, 2011Klíčová slova (anglicky)
National gallery in Prague, marketing, media, communication, advertising, product, 2010, 2011Bakalářská práce "Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011" pojednává o komunikačních možnostech této nejvýznamnější instituce na poli prezentace výtvarného umění v České republice. V úvodní části přibližuje funkci muzea umění jako média a popisuje způsoby přenosu sdělení mezi uměleckým dílem, expozicí a publikem. Stručně popisuje úlohu Národní galerie dnes i v minulosti a uvádí služby, které nabízí. V hlavní části jsou popsána specifika marketingu muzeí a galerií, přičemž jsou doplněna o konkrétní příklady z fungování Národní galerie a statistickými daty. Práce definuje produkt této instituce, způsoby jeho nabízení veřejnosti a především metody, kterými je propagován.
The bachelor thesis "Marketing and promotion of the National Gallery in Prague in 2010-2011" discusses communication options of the most famous fine art institution in the Czech Republic. The introduction explains the function of an art museum as a medium and describes particular modes of transmission of information between an artwork, exposition and audience. It briefly portrays the function of the National Gallery today and in the past, as well as the services offered. The main part of the thesis focuses on specific characteristics of marketing of museums and galleries and these are accompanied by particular examples from the practice of the National Gallery and by statistical data. The bachelor thesis defines the product of this institution, ways in which it is offered to the public and especially means of promotion.