Zobrazit minimální záznam

Competition and its manifestations in the market of ČR
dc.contributor.advisorTichá, Milena
dc.creatorVernerová, Jitka
dc.date.accessioned2017-05-16T00:25:46Z
dc.date.available2017-05-16T00:25:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/54041
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je konkurence a její projevy na internetovém trhu v České republice. Cílem práce je vymezení podstaty konkurence a jejího fun- gování na tuzemském internetovém trhu. Teoretická část se opírá o odbornou li- teraturu domácího i zahraničního původu. Zaměřuje se na hodnocení konkurence v jednotlivých odborných statích a na postižení její úlohy v tržním hospodářství. Významnou součást této práce tvoří rozbor nekalých obchodních praktik, které jsou vymezeny v zákoně o ochraně spotřebitele. Praktická část se zabývá kon- krétními projevy cenové i necenové konkurence na internetovém trhu České re- publiky se zaměřením na šest vybraných internetových portálů s elektronickým zbožím. Kvantitativní údaje jsou pak uvedeny v tabulkách.cs_CZ
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to give an overview of the definitions of compe- tition in literature and an assessment of competition in the Internet market in the Czech Republic. The theoretical part is based on literature of domestic and global origins. This part is specializing not only in the understanding of competition in individual scholarly works but also in its influence on the market mechanism, and its typology. An important constituent of this work is the analy- sis of unfair commercial practice as defined in terms of the Consumer Protection Act. The practical part deals with the specific manifestation of price and non- price competition within the Czech Internet market. Research was performed on six selected web portals selling electronics. Quantitative data obtained within this research are shown in tables forming part of the text.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectkonkurencecs_CZ
dc.subjectnekalá soutěžcs_CZ
dc.subjectochrana spotřebitelecs_CZ
dc.subjectfinanční gramotnostcs_CZ
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectunfair competitionen_US
dc.subjectprotection of consumersen_US
dc.subjectfinancial literacyen_US
dc.titleKonkurence a její projevy na trhu v ČRcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-10
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId120531
dc.title.translatedCompetition and its manifestations in the market of ČRen_US
dc.contributor.refereeDvořáková, Michaela
dc.identifier.aleph001595413
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHistory Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineDějepis se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDějepis se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enHistory Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTématem mé bakalářské práce je konkurence a její projevy na internetovém trhu v České republice. Cílem práce je vymezení podstaty konkurence a jejího fun- gování na tuzemském internetovém trhu. Teoretická část se opírá o odbornou li- teraturu domácího i zahraničního původu. Zaměřuje se na hodnocení konkurence v jednotlivých odborných statích a na postižení její úlohy v tržním hospodářství. Významnou součást této práce tvoří rozbor nekalých obchodních praktik, které jsou vymezeny v zákoně o ochraně spotřebitele. Praktická část se zabývá kon- krétními projevy cenové i necenové konkurence na internetovém trhu České re- publiky se zaměřením na šest vybraných internetových portálů s elektronickým zbožím. Kvantitativní údaje jsou pak uvedeny v tabulkách.cs_CZ
uk.abstract.enThe purpose of this thesis is to give an overview of the definitions of compe- tition in literature and an assessment of competition in the Internet market in the Czech Republic. The theoretical part is based on literature of domestic and global origins. This part is specializing not only in the understanding of competition in individual scholarly works but also in its influence on the market mechanism, and its typology. An important constituent of this work is the analy- sis of unfair commercial practice as defined in terms of the Consumer Protection Act. The practical part deals with the specific manifestation of price and non- price competition within the Czech Internet market. Research was performed on six selected web portals selling electronics. Quantitative data obtained within this research are shown in tables forming part of the text.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.identifier.lisID990015954130106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV