Marketingový mix tenisového klubu Sparta Praha
Marketing mix of tennis club Sparta Praha
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53985Identifiers
Study Information System: 123740
Collections
- Kvalifikační práce [8832]
Author
Advisor
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
14. 5. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
marketingový mix produkt, cena, tenis, dotazníkKeywords (English)
marketing mix, product, price, tennis, questionnaireTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného marketingového mixu a jejím hlavním cílem je, na základě informací získaných prostřednictvím dotazníku, navrhnout doporučení na jeho zlepšení. Teoretická část popisuje marketingový mix jako pojem a vysvětluje jeho činnost v oblasti sportu. Metodická část popisuje použité metody. V závěrečné části jsou shrnuty výsledky výzkumu a navržena doporučení pro zlepšení současného marketingového mixu tenisového klubu Sparta Praha.
This bachelor thesis is focused on the analysis of the current marketing mix and its main aim is, based on the information gathered through the questionnaire, make recommendations for its improvement. The theoretical part describes the marketing mix as a concept and an explanation of its operation in the field of sports. The methodological description is given of the methods used. The final section summarizes the research findings and proposed recommendations to improve the current marketing mix of tennis club Sparta Prague.