Kampaň Šprechtíme v letech 2011-12
Šprechtíme campaign in years 2011-2012
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/52516Identifikátory
SIS: 125820
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dolanská, Nora
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
19. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Šprechtíme, komunikační aktivity, interkulturní komunikace, interkulturní marketing, vzdělávání, německý jazykKlíčová slova (anglicky)
Šprechtíme, communication activities, intercultural communication, intercultural marketing, education, German languagePředmětem bakalářské práce je popis a následná analýza komunikačních aktivit, které proběhly v rámci kampaně Šprechtíme v letech 2011 - 2012. Kampaň zadalo v dubnu 2011 velvyslanectví Spolkové republiky Německo spolu s velvyslanectvím Rakouska a dalšími partnery. Účelem kampaně je podpora výuky německého jazyka v České republice. Hlavní výhodou znalosti němčiny je dle zadavatelů kampaně možnost lepšího pracovního uplatnění, protože německé a rakouské firmy v ČR vytvořily téměř 125 tisíc pracovních míst. Dále je to například možnost snáze se domluvit na dovolené v Alpách. Zmapování komunikačních aktivit je doplněno dílčími hodnoceními, dále hodnocením kampaně jako celku. Poslední část práce je věnována doporučením autorky, které aktivity by bylo potřeba změnit nebo posílit.
This thesis deals with a description and analysis of communication activities, which took place during the Šprechtíme campaign in years 2011 - 2012. Campaign has been carried out by the Embassy of the Federal Republic of Germany together with the Embassy of Austria and other partners. The purpose of the campaign is to support the teaching of German language in the Czech Republic. The main advantage of knowledge of the language, according to Embassies, is a possibility to easily get a job, because the German and Austrian companies in the Czech Republic created nearly 125,000 jobs. Furthermore, it is easier to communicate on vacation in the Alps. Mapping communication activities is accompanied by partial evaluations, further evaluation of the campaign as a whole. The last part is devoted to the recommendation of the author, which activities should be changed or strengthened.