Komunikační aktivity Galerie hlavního města Prahy v letech 2011 a 2012
Communication Activities of City Gallery Prague in the years 2011 and 2012
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/52511Identifikátory
SIS: 125825
Kolekce
- Kvalifikační práce [18142]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
18. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Marketing umění, art marketing, Galerie hlavního města Prahy, komunikační mix, Praha, galerie, umělecká muzeaKlíčová slova (anglicky)
Art marketing, City Gallery Prague, communication mix, Prague, gallery, art museumTato bakalářská práce analyzuje komunikační aktivity Galerie hlavního města Prahy v posledních dvou letech. GHMP patří mezi dvě nejvýznamnější a nejnavštěvovanější galerie v České republice, a nejen díky jejímu dobrému umístění v hlavním městě má její návštěvnost stoupající tendence. Práce se zabývá všemi složkami jejího komunikačního mixu, tedy reklamou, public relations i online komunikací. Velká pozornost je věnována novému designu webových stránek, které GHMP pomohly v rámci budování vizuální identity. Popisuje také její konkurenci a reálné ohrožení, kterými mohou další pražské galerie pro GHMP být. Součástí práce je anketní šetření, které si kladlo za cíl zjistit postavení galerie mezi konkurencí a oblíbenost jejích aktivit mezi mladými lidmi.
This bachelor's thesis analyses communication activities of City Gallery Prague in the last two years. City Gallery Prague is one of the two most significant and most visited galleries in the Czech Republic and not merely because of its placement in the capital city its attendance numbers have rising tendencies. The work is concerned with all the components of the communication mix - advertising, public relations and online communication. A close attention is dedicated to the new website design which helped City Gallery Prague to build its visual identity. It also describes its competition and a real threat which other Prague galleries may represent for City Gallery Prague. One constituent of the thesis is a research conducted by the author. Its aim was to discover gallery's position among competitors and its popularity among young people.