Zobrazit minimální záznam

Meaning of the Teaching Assistant at the Elementary School
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorHejduková, Petra
dc.date.accessioned2017-06-01T16:33:12Z
dc.date.available2017-06-01T16:33:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/5246
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou asistenta pedagoga na běžných základních školách. Zaměřuje se na význam a přínos této pozice na základních školách z pohledu pedagogů, asistentů pedagoga, zástupců vedení škol a samotných žáků. Teoretická část se věnuje širšímu pojetí pozice asistenta pedagoga ve vzdělávacím systému České republiky prostřednictvím inkluzivního vzdělávání. Empirická část se zaobírá koncepcí zapojení asistenta pedagoga na vybraných základních školách a dále mapuje význam a přínos asistenta pedagoga na těchto základních školách za použití dotazníků s otevřenými otázkami pro pedagogy a asistenty pedagoga a polostrukturovaných rozhovorů se zástupci vedení škol a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Výsledkem práce je zhodnocení jednotlivých koncepcí zapojení asistenta pedagoga na vybraných základních školách a přinesení důkazů využití a přínosu této pozice na základních školách běžného typu.cs_CZ
dc.description.abstractThis study opens the question of the teaching assistant at the mainstream Elementary schools. It is focused on the role of teaching Assistant in respect to the teachers, the representatives of the school management, pupils and teaching assistants it selves. The core theoretical interest of this study is to describe extensively this position deployed in the Czech Republic Educational System through the inclusive education. The empirical part includes the entire philosophy of employment such a position at the chosen mainstream schools. It survey teaching assistant work while using the form with the open questions for the teachers and teaching assistants, semistructured interviews with the representatives of the school management as well as with the pupils with statements of special educational need. The outcome of the master's project comprise all the conceptions of deployment of the teaching assistant into the Elementary schools and brings the evidence of the usage and benefit of this position.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectAsistent pedagogacs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectžákcs_CZ
dc.subjectspolupráce asistenta a pedagogacs_CZ
dc.subjectspolupráce školy a rodičůcs_CZ
dc.subjectAsistant of Teacheren_US
dc.subjectSchoolen_US
dc.subjectTeacheren_US
dc.subjectPupilen_US
dc.subjectTeacher and Asistant Cooperationen_US
dc.subjectSchool and Family Cooperationen_US
dc.titleVýznam asistenta pedagoga na základní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId160710
dc.title.translatedMeaning of the Teaching Assistant at the Elementary Schoolen_US
dc.contributor.refereeStará, Jana
dc.identifier.aleph002088736
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou asistenta pedagoga na běžných základních školách. Zaměřuje se na význam a přínos této pozice na základních školách z pohledu pedagogů, asistentů pedagoga, zástupců vedení škol a samotných žáků. Teoretická část se věnuje širšímu pojetí pozice asistenta pedagoga ve vzdělávacím systému České republiky prostřednictvím inkluzivního vzdělávání. Empirická část se zaobírá koncepcí zapojení asistenta pedagoga na vybraných základních školách a dále mapuje význam a přínos asistenta pedagoga na těchto základních školách za použití dotazníků s otevřenými otázkami pro pedagogy a asistenty pedagoga a polostrukturovaných rozhovorů se zástupci vedení škol a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Výsledkem práce je zhodnocení jednotlivých koncepcí zapojení asistenta pedagoga na vybraných základních školách a přinesení důkazů využití a přínosu této pozice na základních školách běžného typu.cs_CZ
uk.abstract.enThis study opens the question of the teaching assistant at the mainstream Elementary schools. It is focused on the role of teaching Assistant in respect to the teachers, the representatives of the school management, pupils and teaching assistants it selves. The core theoretical interest of this study is to describe extensively this position deployed in the Czech Republic Educational System through the inclusive education. The empirical part includes the entire philosophy of employment such a position at the chosen mainstream schools. It survey teaching assistant work while using the form with the open questions for the teachers and teaching assistants, semistructured interviews with the representatives of the school management as well as with the pupils with statements of special educational need. The outcome of the master's project comprise all the conceptions of deployment of the teaching assistant into the Elementary schools and brings the evidence of the usage and benefit of this position.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020887360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV