Image florbalového klubu Tatran Střešovice
Image of floorball Club Tatran Střešovice
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/51055Identifikátory
SIS: 88631
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
1. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
image, identita, marketing, značka, florbal, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
image, identity, marketing, brand, floorball, marketing researchCílem bakalářské práce je zjistit současnou image florbalového klubu Tatran Střešovice. A to pomocí analýzy jednotlivých složek klubové identity, na jejímž základě si veřejnost obraz o klubu vytváří. Dále pak zhodnotit image pomocí názorů široké veřejnosti, které budou vycházet z dotazníkového šetření a také pomocí vypracování SWOT analýzy. Na základě těchto analýz poté definovat návrhy k vylepšení image klubu.
Aim of the bachelor thesis is to determine current image of floorball club Tatran Střešovice by analysing individual components of the club identity. Then evaluate image also on the basis of views of general public, obtained through marketing research and SWOT analysis. By using these analyses define the proposals for the image improvement.