Marketingový výzkum kvality služeb ve Sport centru Palmovka
Marketing research of quality servises in Sport centre Palmovka
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/50808Identifikátory
SIS: 87468
Kolekce
- Kvalifikační práce [8432]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
1. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing, výzkum, služby, dotazník, sportovní centrumKlíčová slova (anglicky)
Marketing, research, services, questionaire, sport centreNázev práce: Marketingový výzkum kvality služeb ve Sport centru Palmovka Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je pomocí metody dotazníkového šetření zjistit kvalitu služeb ve Sport centru Palmovka. V závěrečné části pro sportovní centrum navrhuji doporučení založené na získaných teoretických poznatcích a výsledcích průzkumu. Metoda: V marketingovém výzkumu je použit místní průzkum. Do výběrové jednotky patří zákazníci SC Palmovka, kteří byli vybráni prostým výběrem. Výsledky: Získaná data jsou uspořádaná ve formě grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, výzkum, služby, dotazník, sportovní centrum.
Title: Marketing research of quality services in Sport centre Palmovka Objectives: The goal of this work is determination of service quality offered by SC Palmovka by method of questionaire investigation. In the final part are the my recomendations for this sport center which are based on theoretical knowledge and research results. Methods: For marketing research was used the method of on-site survey. The selection is consisted from customers of SC Palmovka who were selected by simple selection. Results: The final information is organized in graphs in result section. Key words: Marketing, research, services, questionaire, sport centre.