Sociálně psychologický výcvik volnočasových pedagogů
Social-psychological Training of Leisure-time Paedagogue
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/49982Identifikátory
SIS: 93045
Katalog UK: 990014622010106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [23981]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šnýdrová, Ivana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
14. 2. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Předmětem této bakalářské práce je definovat charakteristiku a cíle pedagogiky volného času a sociálně psychologického výcviku. Zabývá se možnostmi využití této metody ve vzdělání volnočasových pedagogů. Teoretická část práce pojednává o předmětech a cílech pedagogiky volného času a vzdělávacích potřebách volnočasových pedagogů. Popisuje také historii, současnosti a podmínkách sociálně psychologického výcviku. V praktické části popisuje využití metody sociálně psychologického výcviku v rámci studia pedagogiky volného času.
The purpose of this bachelor thesis is to define a goal and a charakteristic of Pedagogy of free time and Social psychology training. It considers about possibilities of using this method in education of leisure time educators. The theoretical part discusses about Pedagogy of free time mehtod and about educational needs of leisure time educators. The text disserts on history, present and conditions of social psychology training. In practical part describes using metod Social psychology training in study program Pedagogy of free time.