Program RWCT a výuka Českého jazyka a literatury na prvním stupni ZŠ
Program RWCT and Education of Czech language and literature in primary school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/49308Identifikátory
SIS: 110110
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kargerová, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
11. 1. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
klíčové kompetence, předmět Český jazyk a literatura, model evokace - uvědomění si významu - reflexe, metody RWCT, školní vzdělávací programKlíčová slova (anglicky)
key competencies, Czech language and literature, Evocation model - Awareness of the importance - Reflections, RWCT methods, school curriculumDiplomová práce se zabývá programem RWCT v souvislosti s výukou českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Teoretická část zpracovává informace z odborné literatury. Tyto informace se týkají trendů v oblasti základního vzdělávání, konkrétněji pak trendů ve výuce českému jazyku a literatuře. Zabývá se východisky a základní charakteristikou programu RWCT a významem tohoto programu pro výuku českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Praktická část má za úkol provázat teoretická východiska s praxí a popisuje konkrétní výuku metodami RWCT a další postupy ve výuce. Sledováné postupy analyzuje v naplňování vybraných vzdělávacích cílů. Klíčová slova - klíčové kompetence, předmět Český jazyk a literatura, model evokace - uvědomění si významu - reflexe, metody RWCT, školní vzdělávací program Anotation This thesis deals with the RWCT program in connection with teaching of Czech language for first stages of primary schools. The theoretical part covers information from specialized literature. This information applies to trends in primary education and particularly to trends in teaching of Czech language and literature. It deals with bases and characteristics of the RWCT program, and, finally, it discusses the importance of this program for teaching Czech language in first stages of primary schools. The practical part links...
Diplomová práce se zabývá programem RWCT v souvislosti s výukou českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Teoretická část zpracovává informace z odborné literatury. Tyto informace se týkají trendů v oblasti základního vzdělávání, konkrétněji pak trendů ve výuce českému jazyku a literatuře. Zabývá se východisky a základní charakteristikou programu RWCT a významem tohoto programu pro výuku českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Praktická část má za úkol provázat teoretická východiska s praxí a popisuje konkrétní výuku metodami RWCT a další postupy ve výuce. Sledováné postupy analyzuje v naplňování vybraných vzdělávacích cílů. Klíčová slova - klíčové kompetence, předmět Český jazyk a literatura, model evokace - uvědomění si významu - reflexe, metody RWCT, školní vzdělávací program Anotation This thesis deals with the RWCT program in connection with teaching of Czech language for first stages of primary schools. The theoretical part covers information from specialized literature. This information applies to trends in primary education and particularly to trends in teaching of Czech language and literature. It deals with bases and characteristics of the RWCT program, and, finally, it discusses the importance of this program for teaching Czech language in first stages of primary schools. The practical part links...