Vliv zadavatelů na podobu kurzů outdoor management training
Effect of submitters to the form of outdoor management training courses
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48692Identifikátory
SIS: 103860
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Turčová, Ivana
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Učitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství biologie pro střední školy
Katedra / ústav / klinika
Sporty v přírodě
Datum obhajoby
22. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Outdoor management training, učení prožitkem a zkušeností, prožitek, zkušenost, zpětná vazba, outdoorový kurzKlíčová slova (anglicky)
Outdoor Management Training, Experiental educatione, experience, experience, feedback, outdoor courseNázev práce: Vliv zadavatelů na podobu kurzů outdoor management training Cíle práce: Porovnat podobu outdoor management training popsanou v odborné literatuře s představami personalistů. Definovat, do jaké míry personalisté ovlivňují podobu kurzů outdoor management training. Metodologie: V rámci přípravy naší práce jsme využili kvalitativní metodu výzkumu, a to konkrétně rešerši literatury. Z kvantitativních metod výzkumu jsme se rozhodli začlenit dotazníkové šetření. Dotazník jsme vytvořili konkrétně pro naše účely a rozšířili mezi náhodný vzorek personalistů v tištěné i elektronické podobě. Výsledky dotazníkového šetření jsme porovnávali s fakty nalezenými v odborné literatuře. Výsledky: Výsledky práce slouží k dokreslení představy o podobě kurzů outdoor management training v České republice a vlivech, které na ně působí. Zjistili jsme, že požadavky zadavatelů kurzů outdoor management training nejsou v souladu s principy tohoto nástroje firemního vzdělávání. Současně jsme dospěli k závěru, že vliv personalistů je natolik silný, aby mohl změnit podobu kurzů. Klíčová slova: outdoor management training, učení prožitkem a zkušeností, prožitek, zkušenost, zpětná vazba, outdoorový kurz
Summary Title of project: Effect of submitters to the design of outdoor management training courses. Aim of project: We compared the form of outdoor management training, which is described in the literature with images of HRs. We defined how much HRs affect form of outdoor management training courses. Methodology: We used a qualitative research method, specifically literature search in preparation for our project. We decided to incorporate the surfy as a quantitative methods of research. We created the questionnaire specifically for our purposes and we spread it among a random group of HRs. We used both of printed and electronic form. The results of the survey were compared with the facts found in the literature. Results: The results of the work serve to illustrate theories of courses of outdoor management training in the Czech republic. We found that the submitter's requirements of outdoor management training courses are not in accordance with the principles of this corporate training tool. We concluded that the influence of HRs is strong enough to alter the form of courses. Key words: outdoor management training, experiential education, experience, feedback, outdoor course