Aktivní dovolená v rakouských Alpách - marketingový projekt využití penzionu Appartements Auf Wind
Active holiday in the Austrian Alps - Marketing projekt of utilization pension Appartements Auf Wind
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48517Identifikátory
SIS: 87202
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Cestovní ruch, aktivní dovolená, tvorba programů, marketingový mix, tvorba cenKlíčová slova (anglicky)
Tourism, active holidays, programming, marketing mix, pricing2 Název: Aktivní dovolená v rakouských Alpách - Marketingový projekt využití penzionu Appartemens Auf Wind Cíle: Tato práce navrhuje jednu z možností, jak se vyrovnat s kritickými měsíci v penzionu Appartements Auf Wind. Zabývá se tvorbou čtyř zájezdů aktivní dovolené v oblasti Stubai, kde se penzion nachází. Každý zájezd je koncipován tak, aby se využilo maximální kapacity penzionu a dokázal tak pokrýt veškeré měsíční náklady pronajímatele. Metody: Situační analýza, SWOT analýza. Výsledky: Provedena zevrubná analýza současné situace penzionu, rozebrány nedostatky současného stavu penzionu a navrženy čtyři tematické zájezdy pro zvýšení klientely penzionu a pokrytí nákladů penzionu. Klíčová slova: Cestovní ruch, tvorba programů, marketingový mix, tvorba cen.
3 Title: Active holiday in the Austrian Alps - Marketing project of utilization pension Appartemens Auf Wind Goals: This work suggests one of the possibilities, how to deal with critical months in pension Appartements Auf Wind. It includes the creation of four trips of active holiday in the Stubai, where the guest house is located. Each trip is designed to make use of the maximum capacity of the house and was able to cover all monthly costs of landlord. Methods: Situation analysis, SWOT analysis. Results: Performed a detailed analysis of the current situation of the pension, discussed the shortcomings of the current state pension and designed four thematic tours to increase clients' pension and pension cover. Keywords: Tourism, programming, marketing mix, pricing.