Finanční služby v prostředí nových médií
Financial services in the new media environment
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46832Identifikátory
SIS: 97844
Katalog UK: 990014347460106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [23978]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hacker, Pavel
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Studia nových médií
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií - studia nových médií
Datum obhajoby
30. 1. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
finanční služby, nová média, bankovnictví, informační ekonomika, informace, produkt, informační technologie, web 2.0, sociální sítě, virtuální světy, peníze, rok 2020, marketingKlíčová slova (anglicky)
financial services, new media, banking, information economy, information, product, information technologies, web 2.0, social networks, virtual worlds, money, year 2020, marketingBc. Julien Dubois Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Diplomová práce Finanční služby v prostředí nových médií Abstrakt v českém jazyku Předložená práce se zabývá přechodem finančních služeb z tradičního odvětví do prostředí nových médií, které je tvořeno zejména Internetem a jeho sociálním aspektem, sociálními sítěmi a sociálními komunitami z reálného a virtuálního světa. Na závěr práce nastiňuji možnou podobu finančních služeb v roce 2020 s ohledem na další vývoj nových médií.
Bc. Julien Dubois Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Diplomová práce Finanční služby v prostředí nových médií Financial services in the new media environment Abstrakt v anglickém jazyku Abstract in English This final thesis deals with the transition of financial services from traditional financial industry in to the new media environment which is mainly created by Internet and its social aspect, social networks and social communities from real and virtual world. At the end of my paper I outline a possible appearance of financial services in the year 2020 with regard to the evolution of new media.