Typologie zákaznic ve fitness službách
Typology of customer in fitness services
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46415Identifikátory
SIS: 110422
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
14. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
marketingový výzkum, fitness služby, osobní dotazování, typologie zákazníkaKlíčová slova (anglicky)
marketing research, fitness services, personal questions, typology of customerNázev: Typologie zákaznic ve fitness službách Cíl: Cílem práce je určit typologii zákaznic ve fitness službách. Metody: Typologie bude zpracována na základě marketingového výzkumu. Objektem výzkumu budou ženy ve věku 15 až 56 a více let. Šetření bude prováděno kvantitativní metodou osobního dotazování. Respondenty se stanou zákaznice fitness center, které budou vybrány do vzorku podle určitých kritérií. Výsledky: Statisticky zpracované výsledky budou zobrazeny pomocí grafů a tabulek. Klíčová slova: marketingový výzkum, fitness služby, osobní dotazování, typologie zákazníka
Title: Typology of customer in fitness services Objective: The aim of this work is determine typology of consumers in fitness services. Methods: Based on, this analysis to find out typology of consumers, who use fitness services. The object of my research is only women between age of 15-56, which regularly use fitness services. Research will be made by quantity method with personal questions. The sample will be composed of consumers of fitness centers, which will be choosen according to some criterions. Results: They will be chosen with casual selection. Statistic results will be depicted by means of graphs and tables. Keywords: marketing research, fitness services, personal questions, typology of customer