Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011
Marketing research on the satisfaction of spectators sporting event High Jump in 2011
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46399Identifikátory
SIS: 110517
Katalog UK: 990014662800106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9040]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sportovní akce, marketingový výzkum, spokojenostKlíčová slova (anglicky)
sporting event, marketing research, satisfactionNázev práce: Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011 Cíle práce: Cílem mé práce je provést výzkum spokojenosti diváků pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků výzkumu navrhnout řešení, která by mohla vést ke zlepšení v kritizovaných oblastech této akce. Metoda: Pro výzkum spokojenosti byla vybrána metoda osobního dotazování. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků akce. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. V každé ze zkoumaných oblastí se našli nespokojení návštěvníci, tudíž je na akci velký prostor pro zdokonalování. Celkově však byli diváci s akcí spokojeni. Klíčová slova: Sportovní akce, marketingový výzkum, spokojenost
Title: Marketing research on the satisfaction of spectators sporting event High Jump in 2011 Objectives: The aim of my work is to make the marketing research on satisfaction of spectators by questionnaire survey and to suggest solution based on research results, which could lead to an improvement in the areas criticized this event. Method: The method of personal questioning was chosen for the research. The sample of research was chosen randomly from the basic set of spectators. Results: The values obtained are organized in tables and graphs in result section. There were found unsatisfied spectators in each of the examined areas, so the large room for improvement is on the event. Overall, spectators were satisfied with the event. Key words: Sporting event, marketing research, satisfaction