Průzkum fremní kultury ve společnosti CODI Art & Production Agency, s.r.o.
Corporate culture survey in the CODI Art & Production Agency, Ltd.
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45948Identifikátory
SIS: 107694
Kolekce
- Kvalifikační práce [23212]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Reichel, Jiří
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
20. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
podniková kultura, podniková identita, prvky podnikové kutury, motivaceKlíčová slova (anglicky)
corporate culture, corporate identity, elements of corporate culture, motivationTato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury v konkrétní firmě. Práce je zaměřena na diagnostiku a popis její firemní kulturu. Na toto téma byla napsána řada publikací, které jsou použity při formulaci teoretických východisek o této problematice. V teoretické části je popsána nejen firemní kulturu a také se zaměřuje se na její vazbu s řádným fungováním pracovní organizace v dynamicky proměnném tržním prostředí. Hlavní nástroje použité pro analýzu firemní kultury představuje kvalitativní a kvantitativní průzkum. Na základě získaných informací je identifikován současný stav kultury v pracovní organizaci i formulována opatření pro nápravu nedostatků. Klíčová slova Firemní kultura, charakteristika a struktura firemní kultury, typy firemních kultur, silná a slabá firemní kultura, organizace, podnikatelské prostředí, zaměstnanci, kvalitativní průzkum, kvantitativní průzkum
This bachelor thesis focuses on the issue of the company culture in a specific company. In this bachelor thesis is focus putt on description and classification of company culture. This topic is discussed in numerous books which are used in order to establish the theoretical basis of the thesis. The theoretical part describes company culture and also is concentrates on its relationship with a proper functioning of the working organization in a dynamically variable market environment. Quantitative analysis and qualitative research constitute the main instruments for the analysis of the company culture. On the basis of the accumulated data, is managed to identify the current condition of the company culture in the working organization, and to circumscribe the measures to amend the deficiency. Keywords Company culture, characteristics and structure of the company culture, types of company cultures, strong and weak company culture, organization, business environment, employees, qualitative research, quantitative research