Zobrazit minimální záznam

Integration of foreign students into the group of local students
dc.contributor.advisorŘezáčová, Vendula
dc.creatorDvořáková, Klára
dc.date.accessioned2021-03-26T09:58:04Z
dc.date.available2021-03-26T09:58:04Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45889
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problémem integrace zahraničních studentů mezi domácí studenty při studiu v cizí zemi. Zdrojem jsou vedle odborné literatury především údaje získané při vlastním výzkumu. Výzkum je prováděn na základě polostrukturovaných rozhovorů se skupinami zahraničních studentů studujících ve Francii (v Lyonu) a v České republice (v Praze). Autorka vychází také z vlastní zkušenosti z pobytu ve Francii v rámci programu Erasmus a při práci v Mezinárodním klubu Univerzity Karlovy. V teoretické části se práce zabývá komunikací jako základním předpokladem úspěšné integrace. Zamýšlí se, co ovlivňuje komunikaci mezi zahraničními a domácími studenty a z tohoto hlediska potom zkoumá konkrétní příklady. Práce popisuje, jakou možnost mají studenti studovat v zahraničí, a udává přehled jednotlivých programů, které vysoké školy nabízejí. Analytická část nabízí srovnání míry integrace studentů mezi domácí studenty v obou z těchto zemí. Zabývá se tím, jak integrace probíhá, jak sami studenti vnímají integraci, zda ji považují za důležitou, do jaké míry ji považují za obtížnou. Dále poukazuje na obtíže, které integraci komplikují, a zkoumá, co ji naopak podporuje.cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is the problem of integration of foreign students amongst home students when studying in a foreign country. The main source besides the literature are data aquired by own reseach work. The research was based on semi-structured interviews with groups of foreign students studying in France (Lyon) and Czech Republic (Prague). In addition the author draws from her own experience gained when studying in France in Erasmus program and during her work for International Club of the Charles University. In the theoretical part the work deals with communication as the basic requirement for successful integration. It examines what influences communication between foreign and home students and from this point of view specific cases are considered. The work describes what posibilities of international studies are offered to the students and gives the list of programs that are offered. The analytical part compares the degree of integration of students amongst home students in both of the mentioned countries. It examines the progress of integration, how integration is percieved by the students themselves, whether integration is considered important by the students and how difficult they consider intergration. The work further depicts the problems which complicate integration and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectIntegrationen_US
dc.subjectforeign studenten_US
dc.subjectErasmusen_US
dc.subjectexchange programen_US
dc.subjectbuddy programen_US
dc.subjectIntegracecs_CZ
dc.subjectzahraniční studentcs_CZ
dc.subjectErasmuscs_CZ
dc.subjectvýměnný pobytcs_CZ
dc.subjectbuddy programcs_CZ
dc.titleIntegrace mezinárodních studentů mezi studenty domácícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId110976
dc.title.translatedIntegration of foreign students into the group of local studentsen_US
dc.contributor.refereePašková, Miroslava
dc.identifier.aleph001557999
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociology and Social Anthropologyen_US
thesis.degree.disciplineSociologie a sociální antropologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologie a sociální antropologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enSociology and Social Anthropologyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá problémem integrace zahraničních studentů mezi domácí studenty při studiu v cizí zemi. Zdrojem jsou vedle odborné literatury především údaje získané při vlastním výzkumu. Výzkum je prováděn na základě polostrukturovaných rozhovorů se skupinami zahraničních studentů studujících ve Francii (v Lyonu) a v České republice (v Praze). Autorka vychází také z vlastní zkušenosti z pobytu ve Francii v rámci programu Erasmus a při práci v Mezinárodním klubu Univerzity Karlovy. V teoretické části se práce zabývá komunikací jako základním předpokladem úspěšné integrace. Zamýšlí se, co ovlivňuje komunikaci mezi zahraničními a domácími studenty a z tohoto hlediska potom zkoumá konkrétní příklady. Práce popisuje, jakou možnost mají studenti studovat v zahraničí, a udává přehled jednotlivých programů, které vysoké školy nabízejí. Analytická část nabízí srovnání míry integrace studentů mezi domácí studenty v obou z těchto zemí. Zabývá se tím, jak integrace probíhá, jak sami studenti vnímají integraci, zda ji považují za důležitou, do jaké míry ji považují za obtížnou. Dále poukazuje na obtíže, které integraci komplikují, a zkoumá, co ji naopak podporuje.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of this bachelor thesis is the problem of integration of foreign students amongst home students when studying in a foreign country. The main source besides the literature are data aquired by own reseach work. The research was based on semi-structured interviews with groups of foreign students studying in France (Lyon) and Czech Republic (Prague). In addition the author draws from her own experience gained when studying in France in Erasmus program and during her work for International Club of the Charles University. In the theoretical part the work deals with communication as the basic requirement for successful integration. It examines what influences communication between foreign and home students and from this point of view specific cases are considered. The work describes what posibilities of international studies are offered to the students and gives the list of programs that are offered. The analytical part compares the degree of integration of students amongst home students in both of the mentioned countries. It examines the progress of integration, how integration is percieved by the students themselves, whether integration is considered important by the students and how difficult they consider intergration. The work further depicts the problems which complicate integration and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra sociologiecs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantKandert, Josef
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990015579990106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV