Využití nových médií na příkladu společnosti Vodafone
The use of new media in marketing with the company Vodafone as an example.
bachelor thesis (NOT DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45833Identifiers
Study Information System: 111293
Collections
- Kvalifikační práce [18180]
Author
Advisor
Referee
Máchová, Eva
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
18. 6. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Fail
Keywords (Czech)
nová média, sociální sítě, Internet, Vodafone, komunikace, firemní kultura, firemní filozofie, mobilní operátorKeywords (English)
new media, social network, Internet, Vodafone, communication, cortporate culture, corporate philosophy, mobile operatorPráce analyzuje vyu ití nov ch médií v marketingu, a to p edev ím ve sv tle zm n, ke kter m v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutn rozvoj informa ních technologií a digitalizaci, které s sebou p iná í nejen nové komunika ní kanály, ale zp sobují i zm ny v pou ívání t ch sou asn ch. To klade nároky nejen na u ivatele, ale i na inzerenty, kte í se t mto zm nám musí p izp sobit, pokud necht jí ztratit své zákazníky. Zp sob, jak komunikovat ve sv t nov ch médií je velmi specifick a li í se p edev ím nutností v t í interakce a bli ího kontaktu se zákazníkem. To p edstavuje na jednu stranu v hodu v podob okam ité zp tné vazby, na stranu druhou ov em vystavuje firmy kritice, která se nyní d je ve ve ejném prostoru. Zm ny, ke kter m v mediálním sv t dochází toti áste n stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umo ují vytvá et a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je p ipojen na internet. Jako p íklad jsem si vybrala spole nost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nov ch médií pom rn úsp ná. Aktivn komunikuje na sociálních sítích, doká e je integrovat do sv ch kampaní a její asopis a web iliChilli je skv l m p íkladem vlastn ného média. V záv ru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve sv t a dot ká se i mo ného budoucího v voje na tomto poli.
The thesis analyse the use of new media in marketing communication, most of all with regard to the changes which had been taking place during last few decades. The development of information technologies a digitalisation brings about not only new communication channels, but it also causes changes in usage of the present ones. This requires not only the users but also the advetisers to adapt, at least if they are not willing to loose their customers. The means of communication in the world of new media is very specific and differs mainly in need of interaction and closer contact with the customer. On one side, this is a huge advantege since it is now possible to get immediate feedback, bur on the other side, there is also the danger of being publicly criticized. The changes in media world also diminish the difference between media producers and consumers by enabling anyone connected to the Internet to create and share content. I chose company Vodafone as an example, because in my opinion, when communicating in the world of new media, it is quite succesful. It actively communicates on social networks, it is able to integrate them into its campaigns and magazine iliChilli is a great example of owned medium. In conclusion, the thesis evaluates Vodafone activities considering the latest trends worldwide and it...