Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol
Management and outsourcing of ski courses of secondary schools
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45690Identifikátory
SIS: 109876
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Procházka, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
management, outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetřeníKlíčová slova (anglicky)
management, outsourcing, ski courses, sport event management, marketing mix of services, case study, research surveyNázev: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední školy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí průzkumu trhu, který zjišťuje názor vybraných českých ředitelů středních škol na danou problematiku. Metody: Pro výzkumné šetření je užita kvantitativní metoda dotazování, které proběhlo v písemné i elektronické podobě. Případová studie fiktivní firmy využívá marketingového mixu služeb jakožto taktické pomůcky pro její sestavení. Výsledky: Sestavená případová studie fiktivní firmy, vycházející z výsledků výzkumného šetření, je konkrétním plánem pro první rok její existence. Fiktivní firma je schopna zajistit organizaci v konkurenceschopné cenové hladině stávajících lyžařských kurzů na středních školách. Klíčová slova: management outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetření
Title: Management and outsourcing of ski courses for secondary schools Objectives: The aim is to build a case study of a fictitious company whose business is the organization of ski courses for secondary schools using outsourcing. This objective is achieved through market research that identifies the view on the issue of headteachers at Czech secondary schools. Methods: A quantitative method of questioning was used for the research, which took place in both written and electronic form. The case study of a fictitious company uses a marketing mix of services as a tactical tool. Results: The assembled case study of a fictitious company, based on the results of an investigation, is a concrete plan for the first year of its existence. The company is able to provide the organization at a competitive price level to existing ski courses at secondary schools. Keywords: management, outsourcing, ski courses, sport event management, marketing mix of services, case study, research survey
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Zapojování pracovníků středního managementu do aktivit vedení mateřské školy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠkrabalová, Šárka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 13. 9. 2016 -
Efektivní porada jako nástroj řízení sloučených zařízení ZŠ a MŠ
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKynčlová, Zlatuše (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)Datum obhajoby: 31. 5. 2011 -
Osobnostní, odborné a sociální kvality projektového manažera
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOZobačová, Denisa (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 27. 5. 2013Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. První z nich se věnuje osobnostním, sociálním a odborných znalostem projektového manažera a druhá mapuje výuku soft skills na vysokých školách s oborem Informační studia ...