Marketingová komunikace HC Slavia Praha
Marketing communitation of HC Slavia Praha
bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43412Identifikátory
SIS: 111151
Kolekce
- Kvalifikační práce [8434]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relationsKlíčová slova (anglicky)
marketing, marketing communication, hockey, Slavia, promotion, advertising, public relationsNázev: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relations
Title: Marketing Communications HC Slavia Praha Objectives: The aim of this work is to analyze the marketing and communication mix of Slavia Prague Hockey Club and highlight its strengths and weaknesses. The next task is then to propose possible measures that would improve marketing communications and the marketing mix. Methods: The survey research method is used analysis of internal and external factors, interviews, case studies, document analysis and observation. Results: After analyzing marketing communications HC Slavia Praha has identified a number of shortcomings. In the eighth chapter of the thesis paper proposes a researcher, as in practice. Keywords: marketing, marketing communication, hockey, Slavia, promotion, advertising, public relations