Marketingový mix fitness centra AQUAPALACE PRAHA
Marketing mix of fitness centre AQUAPALACE PRAHA
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43371Identifikátory
SIS: 111535
Katalog UK: 990015055220106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
marketing, služby, marketingový mix, marketingový výzkum, SWOT analýzaKlíčová slova (anglicky)
marketing, services, marketing mix, marketing research, SWOT analysisBakalářská práce "Marketingový mix fitness centra Aquapalace Praha" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu a na základě analýz navrhuje jeho změny a úpravy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu a zejména jejich aplikace na sportovní prostředí. V metodologické části jsou podrobně popsány metody výzkumu a analyzování. Stěžejní část bakalářské práce tvoří zpracované výsledky marketingového výzkumu a SWOT analýzy a na závěr jsou zpracována doporučení úprav současného marketingového mixu fitness centra Aquapalace Praha.
Bachelor thesis "Marketing mix of fitness centre Aquapalace Prague" is focused on analysis of existing marketing mix and based on these analysis suggests its adjustments. The theoretical part defines ground marketing and marketing mix terms and especially their application to sports environment. The metodology section details the methods of research and analysis. The main part of the bachelor thesis consists of processed results of marketing research and SWOT analysis and finally recommendations of adjustments to the existing Aquapalace fitness centre marketing mix are presented.