Zobrazit minimální záznam

Compared of training time gaming activities in ice hockey for category PeeWee (9-12 years old) with sports theories
dc.contributor.advisorŠťastný, Petr
dc.creatorDrbohlav, Antonín
dc.date.accessioned2017-05-07T08:45:14Z
dc.date.available2017-05-07T08:45:14Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43326
dc.description.abstractNázev práce: Srovnání času nácviku herních činností v ledním hokeji v kategorii 4. a 5. třídy s teoretickými východisky. Cíl práce: Cílem práce je porovnat reálné časy zapojení hráčů do herních činností s metodickým doporučením IIHF, českých metodik dle Bukače. Metodika práce: K porovnání metodik byla použita obsahová analýza tréninkových jednotek většiny českých klubů daných kategorií. Data byla poskytnuta trenéry samotných klubů. Data z analýzy TJ byla aplikována na Bukačův model doporučení pro proporční rozvržení TJ a na model, který doporučuje mezinárodní hokejová federace. Dále byl zkoumán čistý čas, který stráví na kotouči v provádění cvičení a při hře jeden hráč. Tento čas byl měřen dvěma vybraným hráčům z každého mužstva, kdy 1. hráč byl nadprůměrný v daném mužstvu a 2. hráč byl hráčem průměrným. Rozdíly těchto hráčů byly nepatrné, proto bylo dále počítáno s časem průměrným. Závěr: Z výsledků vyplývá, že trenéři při porovnání jak s Bukačovým modelem, tak s doporučením IIHF nedostatečně zařazují hru a herní cvičení na úkor cvičení dovedností a bruslení. Kdy ve 4. Třídě v klubech v ČR byla hra zařazována v úseku 26% a v 5. Třídě z 29%. Naopak samotný nácvik HČJ je zařazený v rozsahu 74% u 4. Třídy a 71% u třídy 5 (aplikováno na Bukačův model). Klíčová slova: herní činnosti jednotlivce, lední...cs_CZ
dc.description.abstractSUMMARY: Title: Comparison of training time gaming activities in ice hockey for category PeeWee (9-12 years old) with theoretical Objectives: The main objective is a compare real time involvement of players in game activities with the methodological recommendations IIHF, and Czech methodologies according Bukač Methodology: To compare the methodologies used content analysis training units, the majority of Czech clubs established categories. Data was provided trainers owns clubs. Data from the analysis of training unit was applied to Bukac's model for proportional layout training unit and the model recommended by the International Hockey Federation. Next step, was examined the actual time they spend on individual player reel in the exercises and game. This time was measured in two selected players from each team, where player 1 was above average in the group, and the player 2 was normally player. The difference of these players was so small that it was continue to work only with the average time. Conclusion: The results show that coaches when compared both with Bukac's model, and with recommendations classified under IIHF add of insufficiently game and gaming exercises at the expense of training skills and skating. In the 4th Class clubs in the Czech Republic, the game was marshaled in the stretch 26% and in...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleSrovnání času nácviku herních činností jednotlivce v ledním hokeji v kategorii 4. a 5. třídy s teoretickými východiskycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-12
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId90189
dc.title.translatedCompared of training time gaming activities in ice hockey for category PeeWee (9-12 years old) with sports theoriesen_US
dc.contributor.refereeArnošt, Pavel
dc.identifier.aleph001501883
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Srovnání času nácviku herních činností v ledním hokeji v kategorii 4. a 5. třídy s teoretickými východisky. Cíl práce: Cílem práce je porovnat reálné časy zapojení hráčů do herních činností s metodickým doporučením IIHF, českých metodik dle Bukače. Metodika práce: K porovnání metodik byla použita obsahová analýza tréninkových jednotek většiny českých klubů daných kategorií. Data byla poskytnuta trenéry samotných klubů. Data z analýzy TJ byla aplikována na Bukačův model doporučení pro proporční rozvržení TJ a na model, který doporučuje mezinárodní hokejová federace. Dále byl zkoumán čistý čas, který stráví na kotouči v provádění cvičení a při hře jeden hráč. Tento čas byl měřen dvěma vybraným hráčům z každého mužstva, kdy 1. hráč byl nadprůměrný v daném mužstvu a 2. hráč byl hráčem průměrným. Rozdíly těchto hráčů byly nepatrné, proto bylo dále počítáno s časem průměrným. Závěr: Z výsledků vyplývá, že trenéři při porovnání jak s Bukačovým modelem, tak s doporučením IIHF nedostatečně zařazují hru a herní cvičení na úkor cvičení dovedností a bruslení. Kdy ve 4. Třídě v klubech v ČR byla hra zařazována v úseku 26% a v 5. Třídě z 29%. Naopak samotný nácvik HČJ je zařazený v rozsahu 74% u 4. Třídy a 71% u třídy 5 (aplikováno na Bukačův model). Klíčová slova: herní činnosti jednotlivce, lední...cs_CZ
uk.abstract.enSUMMARY: Title: Comparison of training time gaming activities in ice hockey for category PeeWee (9-12 years old) with theoretical Objectives: The main objective is a compare real time involvement of players in game activities with the methodological recommendations IIHF, and Czech methodologies according Bukač Methodology: To compare the methodologies used content analysis training units, the majority of Czech clubs established categories. Data was provided trainers owns clubs. Data from the analysis of training unit was applied to Bukac's model for proportional layout training unit and the model recommended by the International Hockey Federation. Next step, was examined the actual time they spend on individual player reel in the exercises and game. This time was measured in two selected players from each team, where player 1 was above average in the group, and the player 2 was normally player. The difference of these players was so small that it was continue to work only with the average time. Conclusion: The results show that coaches when compared both with Bukac's model, and with recommendations classified under IIHF add of insufficiently game and gaming exercises at the expense of training skills and skating. In the 4th Class clubs in the Czech Republic, the game was marshaled in the stretch 26% and in...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ
dc.identifier.lisID990015018830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV