Komunikační aktivity filmového festivalu Jeden svět (v letech 2009-2011)
Communication Activities of the Film Festival One World (between 2009-2011)
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40925Identifikátory
SIS: 116504
Katalog UK: 990015083880106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [18442]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dolanský, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
19. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Jeden svět, filmový festival, lidská práva, neziskový sektor, marketing filmového festivaluKlíčová slova (anglicky)
One World Film Festival, Human Rights, non - profit sector, marketing of film festivalCílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků popsat a zhodnotit komunikační aktivity festivalu Jeden svět v letech 2009 - 2011. V teoretické části jsou vymezeny a rozebrány základní pojmy vztahující se k realizovaným aktivitám tohoto filmového festivalu. Práce dále pojednává o možnostech a specifikách marketingové komunikace v neziskovém sektoru, konkrétně pak využívání marketingu kulturních akcí v nekomerční sféře. Seznamuje čtenáře se samotným festivalem a zabývá se jeho specifickým postavením mezi ostatními festivaly. V praktické části se práce zaměřuje na deskripci konkrétních komunikačních aktivit festivalu. Důraz klade na budování public relations a využívání sociálních médií. V práci jsou popsány konkrétní kampaně realizované ve zvoleném období. Závěrečná část práce je věnována zhodnocení způsobu komunikace a využívaných nástrojů vzhledem k charakteru, omezením i výhodám festivalu. Tato část je též doplněna o doporučení, která by mohla přispět k dalšímu rozvoji marketingové komunikace tohoto projektu.
The aim of this thesis is to describe and evaluate the communication activities of the One World Festival in years 2009 - 2011. In the theoretical part there are identified and discussed basic terms related to the activities implemented in this film festival. The thesis further discusses the possibilities and specifics of marketing communications in the nonprofit sector. In particular, the use of cultural marketing in non-commercial sector. It introduses readers with the festival and deals with its specific position among other festivals. The practical part of the thesis is focused on the description of specific communication activities of the festival. Emphasis is put on building public relations and use of social media. The paper describes the specific campaigns implemented in the selected period. The final part deals with an evaluation of the method of communication and tools used considering the character, limitations and advantages of the festival. This section is also accompanied by recommendations that could contribute to further development of marketing communications for this project.