Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení
Marketing mix of 1. FK Příbram and proposals for its improvement
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40692Identifikátory
SIS: 110716
Katalog UK: 990014665890106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9392]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
marketing, marketingový mix, 1. FK Příbram, sportovní marketingKlíčová slova (anglicky)
marketing, marketing mix, 1. FK Příbram, sports marketingNázev práce: Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Důkladný rozbor jednotlivých částí marketingového mixu sportovního klubu a následně návrh vhodných opatření či postupů, které by vedly k větší spokojenosti fanoušků, jakožto důsledku zkvalitnění marketingového mixu. Metody: Ke zjištění informací o marketingovém mixu je použito interview. Pro analyzování současného marketingového mixu je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky v oblasti marketingu a marketingového mixu 1. FK Příbram. Největší nedostatky lze spatřit v oblasti venkovní reklamy, merchandisingu a ceníku vstupného na zápas. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, 1. FK Příbram, sportovní marketing
Title: Marketing mix of 1. FK Příbram and proposals for its improvement Targets: A thorough analysis of the individual parts of the sports club's marketing mix and then a proposal of suitable measures or processes that would lead to greater satisfaction of fans as a result of improving the marketing mix. Methods: An interview is used to find out information about the marketing mix. There is a case study used to analyze current marketing mix. Analysis of the conditions is carried out with the aid of PEST analysis, Porter's model of five forces, and analysis of resources. SWOT analysis is applied to synthesize previous analyzes. Results: The study revealed deficiencies in the area of marketing and Marketing mix of 1. FK Příbram. The greatest gaps can be seen in the branch of outdoor advertising, merchandising and tickets price list to match. Key words: marketing, marketing mix, 1. FK Příbram, sports marketing
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...
