Real-time strategy hra s umělou inteligencí
Real-time strategy game with artificial intelligence
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40625Identifikátory
SIS: 116817
Kolekce
- Kvalifikační práce [11217]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dvořák, Filip
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra teoretické informatiky a matematické logiky
Datum obhajoby
6. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
real-time strategická hra, 3D grafika, umělá inteligenceKlíčová slova (anglicky)
real-time strategy game, 3D computer graphics, artificial intelligencePráce se zabývá vytvořením real-time strategické hry ve 3D prostředí s umělou inteligencí. Práce obsahuje teoretický rozbor bojových real-time strategických her, způsoby implementace umělé inteligence v takovýchto hrách a poznatky potřebné k implementaci 3D prostředí. Součástí práce je i implementace jednoduché real-time strategické hry s umělou inteligencí.
The aim of this thesis is to create a real-time strategy game with artificial intelligence in 3D environment. The thesis includes theoretical analysis of combat real-time strategy games, methods for implementing artificial intelligence in this kind of games, and the basic knowledge of 3D environment implementation. A simple 3D real-time strategy game with artificial intelligence has been implemented as a part of this this thesis.