Měření a optimalizace online reklamních kampaní
Measurement and optimization of online advertising campaigns
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40422Identifikátory
SIS: 108636
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dombrovská, Michaela
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
27. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
výkonnostní marketing, SEM, PPC, optimalizace reklamních kampaníKlíčová slova (anglicky)
performance marketing, SEM, PPC, optimization of advertising campaignsCílem této práce je zjistit, zda jsou best practices pro měření, vyhodnocování a optimalizaci PPC kampaní v české praxi využívána a jestli s nimi česká odborná veřejnost souhlasí. Zjišťování je provedeno pomocí dotazníkového průzkumu, který je zároveň praktickou částí této práce. Text pojednává ve třech kapitolách nejprve o problematice měření, vyhodnocování výsledků PPC kampaní a optimalizaci PPC kampaní. V každé kapitole jsou uvedena best practices, která jsou v rámci dotazníkového průzkumu zhodnocena. Pátá kapitola se věnuje samotnému výzkumu a prezentuje zjištěné výsledky. Klíčová slova výkonnostní marketing, SEM, PPC, optimalizace reklamních kampaní, best practice
The main goal of this thesis is to find out whether best practices are used in measuring, evaluation and optimization of online PPC campaigns and whether Czech professional community agrees with these best practices. A questionnaire survey is used to determine whether Czech professional community agrees and uses best practices in their work. In the first three chapters the text concerns itself with the issue of measurement, then evaluation of the results of PPC campaigns and optimization of PPC campaigns. Each chapter sets out best practices that are evaluated in the questionnaire survey. The fifth chapter is dedicated to research and presents the results obtained. Keywords performance marketing, SEM, PPC, optimization of advertising campaigns, best practice