Virové hepatitidy - znalosti studentů vyšších ročníků gymnázií
Viral hepatitis - knowledge of upper grade high school students
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39817Identifikátory
SIS: 99465
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ehler, Edvard
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - chemie
Katedra / ústav / klinika
Katedra biologie a environmentálních studií
Datum obhajoby
28. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
virové hepatitidy, prevence, očkování, chronické hepatitidy, léčba, znalosti studentůKlíčová slova (anglicky)
viral hepatitis, prevention, vaccination, chronic hepatitis, treatment, knowledge of studentsDiplomová práce je zaměřena na problematiku všech typů virových hepatitid. Práce je strukturována do dvou velkých celků. První část je teoretická a nabízí ucelený přehled o všech typech virových hepatitid obecně. Podrobně se zabývá každým typem zvlášť, jeho charakteristikou, čím je způsoben, epidemiologií, průběhem, diagnostikou, léčbou a prevencí. Empirická část zjišťuje úroveň vědomostí studentů třetích a čtvrtých ročníků gymnázií z kvantitativního dotazníkového šetření. Zahrnuje pedagogický průzkum, jehož úkolem bylo určit, jaké znalosti studenti získali po dobu povinné školní docházky a jeho vyhodnocení.
Viral hepatitis - knowledge of upper grade high school students This thesis is focused on the issue of all types of viral hepatitis. The work is divided into two large units. The first part is theoretical and provides a comprehensive overview of all types of viral hepatitis in general. It deals in detail with each type separately; it describes its characteristics, what causes it, its epidemiology, course, diagnosis, treatment and prevention. The empirical part investigates the level of knowledge of students of third and fourth grade of high schools from a quantitative survey. It includes pedagogical research, whose task was to determine what knowledge students had acquired during compulsory education, and it also includes evaluation of this research.