Larp a jeho využití v pedagogice
Larp and it's potential in educational science
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39059Identifikátory
SIS: 83954
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pávková, Jiřina
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
17. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Pedagogika, dramatická výchova, zážitková pedagogika, pedagogika volného času, hra, hraní role, osobnostně sociální rozvoj, LARPKlíčová slova (anglicky)
Education theory, Drama Education, Experiential Education, Pedagogy of leisure, game, role playing, personal and social development, LARPv českém jazyce Práce se zabývá využitím LARPu v pedagogice a jeho společnými rysy s některými obory pedagogiky. Pokouší se také odpovědět, v čem může být pro účastníky přínosný. V rámci práce je zpracována modelová hra a analyzovány názory účastníků na přínos LARPu.
v anglickém jazyce Bachelor thesis studies use of LARP in education theory and it's similar atributes with some other domains of education theory. It tries to answer the question of social benefits for participants. The thesis also contains realisation of a model game and analysis of participant's view at benefits from LARP.