Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky
Communication FC Vysočina Jihlava with sports fans
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39053Identifikátory
SIS: 88039
Katalog UK: 990013600190106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýzaKlíčová slova (anglicky)
FC Vysočina Jihlava, a.s, fans, communication, marketing, market research, SWOT analysisNázev práce: Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky Elementárním cílem práce je navrhnutí koncepce komunikace FC Vysočina Jihlava, a.s. se sportovními fanoušky v případě postupu do I. ligy, která by vedla ke zkvalitnění a zefektivnění komunikačního procesu s fanoušky. Dílčím úkolem je zanalyzování a zhodnocení současného stavu komunikace s fanoušky FC Vysočina Jihlava jako jednoho z kritických bodů fungování sportovního klubu. Analýza současného stavu komunikace je podložena jednak jeho SWOT analýzou, a také výsledky proběhnutého marketingového průzkumu, jehož realizace je dalším dílčím úkolem této práce. Klíčová slova: FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýza
Thesis title: Communication FC Vysočina Jihlava with sports fans The new conception considering communication policy between FC Vysočina Jihlava plc and sports fans in a case of promotion to the first league is fundamental goal of this thesis. This concept is supposed to lead to improvement in the field of communication with sports fans. Complementary assignment is the analysis and evaluation of current situation in communication with fans. This relation is one of the crucial points of sports club management. The examination of current state of affairs is based not only on SWOT analysis, but also on results of marketing research. This research is another complementary task of this thesis. Keywords: FC Vysočina Jihlava, a.s, fans, communication, marketing, market research, SWOT analysis