Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery
Products' offer of the club SK Slavia Praha for partners
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39000Identifiers
Study Information System: 87434
CU Caralogue: 990013600090106986
Collections
- Kvalifikační práce [9394]
Author
Advisor
Referee
Janák, Vladimír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
10. 5. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
sportovní marketing, marketingový mix, sponzoring, sportovní reklama, sponzorský balíčekKeywords (English)
sports marketing, marketing mix, sponsorship, sports advertisement, sponsorship packageNázev práce: Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjistit a vyhodnotit současnou nabídku produktů klubu SK Slavia Praha pro své partnery a na základě analýzy této nabídky protislužeb a plnění klubu SK Slavia Praha pro své partnery se pokusím vypracovat návrhy na zlepšení a rozšíření této nabídky. Zároveň ve své práci navrhnu nové uspořádání partnerů, vytvořím novou kategorii partnerů, a to partnery mládeže, a pro všechny kategorie partnerů navrhnu sponzorské balíčky. Mnou navržené změny by měly vést k lepší spolupráci mezi klubem a jeho partnery. Klíčová slova: sportovní marketing, marketingový mix, sponzoring, sportovní reklama, sponzorský balíček.
English name: Products' Offer of the club SK Slavia Praha for partners Summary: The aim of my bachelor's thesis is to investigate and analyze current offer of products of the club SK Slavia Praha for partners. My bachelor's thesis tries to improve and enlarge this offer. I will propose new arrangement of partners and I will create new kind of partner - partner of youth academy. At the end of this thesis I will design sponsorship packages for all kinds of partners. These proposed changes schould enhance the co-operation between SK Slavia Praha and partners. Key words: sports marketing, marketing mix, sponsorship, sports advertisement, sponsorship package.
